با حضور استاندار اردبیل ۴۵ پروژه اقتصادی، عمرانی با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان در شهرستان گرمی مغان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه پرده برداری از این پروژه‌ها در گفتگو با خبرنگاران افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  طی مراسمی ۴۵ پروژه اقتصادی، عمرانی با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان در شهرستان گرمی مغان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: احداث زمین چمن و سکوی تماشاگران ورزشگاه گرمی و ساماندهی منطقه قلعه باشی از جمله این پروژه هاست.

استاندار اردبیل با بیان اینکه با سرمایه گذاری‌های صورت گرفته آینده خوبی برای شهرستان گرمی پیش بینی می‌شود، افزود: فضای شهرک صنعتی گرمی با واحد‌های تولیدی مختلف پر شده و واحد‌های صنعتی در شهرک صنعتی موران و انگوت فعال خواهد شد.

بهنام جو  ادامه داد: مطالعات مربوط به اجرای طرح گردشگری در دریاچه گیلارلوی گرمی نیز انجام شده و بعد از تملک نهایی با جذب اعتبارات عملیات اجرایی آن از سال آینده شروع می‌شود.

وی گفت: تلاش برای تملک زمین مورد نظر منطقه آزاد گرمی نیز از جمله اقداماتی است که در یک ماه آینده انجام می‌شود.

استاندار اردبیل اظهار داشت: زمین مورد نظر برای ایجاد منطقه آزاد در گرمی مشخص شده و یک ماه تا ۴۵ روز آینده با محوریت فرمانداری و همکاری منابع طبیعی تعیین تکلیف می‌شود.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح گردشگری در دریاچه گیلارلوی گرمی

برچسب ها: اقتصادی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.