مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: پروژه‌های گازرسانی به ۹۱ روستای استان اردبیل به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر پروژه‌های گازرسانی به ۹۱ روستای استان اردبیل به بهره برداری رسید.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی در آئین مراسم افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۹۱ روستای استان اردبیل با تحت پوشش قرار دادن بیش از ۳ هزار خانوار روستایی اظهار داشت: برای گازرسانی به این روستا‌ها بیش از ۴۲۰ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز با اعتباری بالغ بر ۳۳۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل میزان خانوار روستایی بهره‌مند از گاز طبیعی را بیش از ۹۲ درصد عنوان کرد و گفت: قبل از انقلاب مردم استان علی رغم سردسیر بودن این منطقه از نعمت گاز طبیعی بی بهره بودند و امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون مطهر شهدای انقلاب تمامی ۲۹ شهر استان و ۹۲ درصد از خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی؛ خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم را طی چهل سال گذشته بی‌سابقه برشمرد و گفت: نعمت گاز طبیعی و برخورداری بیش از ۹۲ درصدی خانوار روستایی استان از این نعمت نمونه بارزی از خدمات جهادی دولتمردان به مردم شهید پرور منطقه می‌باشد که الحق شرکت گاز استان اردبیل طی سالیان گذشته با برنامه ریزی‌های منسجم در ارایه خدمات به مناطق محروم استان پیشقدم بوده است.

وی در پایان مراسم از پیگیری نمایندگان مردم فهیم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و از عملکرد مطلوب شرکت گاز استان اردبیل در گازرسانی به روستا‌ها از مدیر عامل و کارکنان شرکت گاز استان اردبیل تقدیر بعمل آورد.

انتهای پیام/ح

۹۲ درصد خانوار روستایی در اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند

برچسب ها: گازرسانی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.