صفحه مجازی مرکز اسناد انقلاب اسلامی عکس نوشتی از خاطرات آیت‌الله مهدوی کنی درباره تهدید به بمباران محل اقامت امام را منتشر کرد.

تهدید به بمباران محل اقامت امام!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه ی چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران  صفحه اینستاگرامی مرکز اسناد  انقلاب اسلامی عکس نوشته‌ای از خاطرات آیت‌اللّه مهدوی کنی درباره تهدید به بمباران محل اقامت امام خمینی (ره) توسط رژیم شاهنشاهی منتشر کرد. در ادامه متن کامل این خاطره آیت‌اللّه مهدوی کنی را بخوانید.

تلفن‌هایی از مسئولان رژیم سابق می‌شد. تلفن مقدم و طوفانیان را یادم هست. طوفانیان تهدید به بمباران محل اقامت امام را می‌رد,، ولی مقدم از راه محبت و دوستی سخن می‌گفت. خوب به یاد دارم شخصی با صدای کلفت و خشن به مدرسه رفاه تلفن کرد و مارا تهدید به بمباران کرد. من به او گفتم ما از این تهدید‌ها هراسی نداریم. ما شاگردان آن امامی هستیم که لرزه بر اندام شاه انداخت و اورا فراری داد، ما بیدی نیستیم که از این باد‌ها بلرزیم. هر کاری میخواهید بکنید. اتفاقا روز ۲۲ بهمن از رادیو، صدای این مرد را شنیدم که التماس می‌کرد و سوره قل هو الله را می‌خواند و اظهار عجز می‌کرد و دست بیعت داد و خود را به نام طوفانیان معرفی می‌کرد.

تهدید به بمباران محل اقامت امام!

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.