فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: انقلاب اسلامی گستره نفوذی به اندازه منطقه غرب آسیا دارد و الگوی مردم سالاری دینی دولت‌های مرتجع را با چالش روبه رو کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ علی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در مراسمی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد گفت:برای شناخت اهمیت انقلاب اسلامی باید به این سوال پاسخ داد که غرب آسیا و در راس آن انقلاب اسلامی برای استعمار و استکبار چه اهمیتی دارد که حاضر است به این اندازه در آن هزینه کند؟
 
وی ادامه داد: مشخصا مبارزه با ظالمان و زیاده خواهان عالم و آرمان تشکیل حکومت مستضعفین از جمله عوامل اصلی دشمنی‌های آمریکای جهان خوار با مردم ایران است.

علی نژاد افزود: انقلاب اسلامی گستره نفوذی به اندازه همه منطقه غرب آسیا دارد و همین موضوع تضمین کننده امنیت و عزت نظام اسلامی و ترس و واهمه دشمنان قسم خورده انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تصریح کرد: الگوی مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی همه دولت‌های مرتجع منطقه را با چالش مواجه کرده است و همین موضوع باعث شده دست در دست مستکبران به دشمنی با انقلاب بپردازند.
 
 
انتهای پیام/م
 

گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ارومیه

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.