رییس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی گفت : دو هزار طرح و پروژه در ایام دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محسن شکرنیا رییس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران گفت :این ستاد از ۱۳ کارگروه تخصصی و ۲۳ کارگروه اجرایی در استان تشکیل شده است که ۱۷۶۴۵ برنامه از کارگروه‌ها دریافت شده است که ۵۰ برنامه از آن‌ها شاخص است.

وی افزود: دو هزار طرح و پروژه در ایام دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که ۷۱۹ طرح از آن‌ها در فردا ۱۲ بهمن در اولین روز از دهه فجر بهره برداری خواهد شد.

شکرنیا اضافه کرد؛ تجلیل از ۴۰ خانواده شهید انقلاب و مدافع حرم تجلیل دیگر برنامه مهمی است که به همین مناسبت اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: به همین مناسبت ۴۰ گروه جهادی نیز به مناطق محروم و روستا‌های مرزی برای ارائه خدمات توسط کارگروه دفاعی و بسیج مردم اعزام خواهندشد.

به گفته رییس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی ویزیت رایگان نردم در مناطق محروم در مراکز درمانی سپاه و بسیج به همت کارگروه نیرو‌های مسلح دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال است.

انتهای پیام / ا

اجرای طرح های مختلف در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.