فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک انبار محل احتکار کودشیمیایی و یک محموله قاچاق پوشاک در شهرستان کنگاور به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.  

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکار شده در کنگاوربه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه   اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران از حمل تعداد زیادی پوشاک قاچاق توسط یک دستگاه اتوبوس مه به سمت کنگاور در حال حرکت است، در ایستگاه بازرسی ورودی شهرستان مستقر شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از حضور اتوبوس در ایستگاه بازرسی آن را متوقف و در بازرسی‌های صورت گرفته ۴۱۶ دست پوشاک زنانه قاچاق کشف کردند.

سردار امان اللهی در ادامه با اشاره به شناسایی یک انبار محل احتکار کودشیمیایی، پس از هماهنگی با مقام قضائی، اقدام به بازرسی از آن کرده که طی آن ۱۷۹ کیسه کودشیمیایی ۵۰ کیلوگرمی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله قاچاق و احتکار کشف شده به یک میلیارد ریال می‌رسد.

وی در پایان از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

انتهای پیام/ز

 

شناسایی یک انبار محل احتکار کودشیمیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.