فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیارد و 500 میلیون ریال لوازم آرایشی احتکار شده در این شهرستان کرمانشاه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد. 

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سردار منوچهر امان اللهی  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با کالای احتکاری و کسب اطلاع ماموران مبنی بر احتکار لوازم آرایشی در حاشیه شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس کرمانشاه، با کارهای اطلاعاتی توانستند محل احتکار لوازم آرایشی را در جاده سنندج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: در بازرسی از این انبار، نزدیک به 5 هزار و 440 قلم لوازم آرایشی احتکار شده کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش لوازم آرایشی احتکار شده به یک میلیارد و 500 میلیون ریال می رسد.

وی همچنین با اشاره به پلمپ انبار محل احتکار کالا، از دستگیری صاحب آن و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

سردار امان اللهی در پایان گفت: پلیس در سال جاری قاطعانه در بحث برخورد با کالای های احتکاری و قاچاق ورود پیدا کرد و توانست اقدامات خوبی در این راستا انچام دهد.

انتهای  پیام/ز

 لوازم آرایشی احتکار شده با ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.