فرمانده هوافضای سپاه گفت: دشمن جنگ را به میدان اقتصادی برده و باید در این میدان با دشمن مقابله کنیم.

ظرفیت‌های کشور را تضعیف نکنیم/ دیگر کسی نمی‌تواند ما را تهدید نظامی کندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه شب گذشته در همایش ملی مثبت چهل در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند در میان جامعه خصوصا جوانان ناامیدی ایجاد کند که در این شرایط باید دستاورد‌های انقلاب را به اطلاع مردم برسانیم.

وی تصریح کرد: عده‌ای می‌گویند اگر هر نظام دیگری در کشور وجود داشت همین پیشرفت‌ها را می‌کرد که برای پاسخ به این افراد باید وضعیت امروز خود را نسبت به ۴۰ سال گذشته با کشور‌های همتراز جمهوری اسلامی ایران مقایسه کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای مقایسه، مصر بهترین گزینه است، زیرا این کشور مراودات ایران و مصر پیش از انقلاب زیاد بود و مسئولان این کشور وضعیت خودشان را مانند ایران می‌دانستند.

حاجی‌زاده افزود: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، اما شرایط ما با این کشور‌ها کاملا متفاوت بود، زیرا ابتدای انقلاب درگیر مبارزه با گروه منافقین شدیم و بعد از آن نیز هشت سال با رژیم بعث عراق جنگیدیم و بسیاری از زیرساخت‌های کشور نابود شد و بعد از دفاع مقدس نیز تحریم‌های اقتصادی و توطئه‌های دشمن ادامه داشت.

وی تصریح کرد: وضعیت در کشور مانند مصر در همه این سال‌های متفاوت بود و آن‌ها هیچکدام از مشکلات ایران را نداشتند و از سوی غرب و آمریکا نیز حمایت می‌شدند با این وجود نتوانستند پیشرفت زیادی داشته باشند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران در حوزه نظامی به جایگاهی رسیده‌ایم که دیگر کسی نمی‌تواند ما را تهدید نظامی کند.

حاجی‌زاده افزود: به همین دلیل دشمن جنگ را به میدان اقتصادی برده و ما نیز باید در این میدان با دشمن مقابله کنیم و بدانیم اگر مسئولان به موقع تدبیر لازم را انجام می‌دانند گرفتار این مشکلات نمی‌شدیم.

وی تصریح کرد: با این وجود نباید ظرفیت‌های کشور را تضعیف کنیم بلکه باید با اتحاد، مشکلات کشور را برطرف و تهدید‌ها را همانند گذشته به فرصتی برای پیشرفت کشور تبدیل کنیم.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

جنگ در میدان اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار