«مایکل کورنفیلد» استاد علوم سیاسی دانشگاه جرج تاون گفت: سخنرانی سالانه دونالد ترامپ در کنگره یک مبارزه انتخاباتی بود.

کارشناس آمریکایی: نطق سالانه ترامپ تلاشی برای جمع‌آوری هزینه انتخابات آتی وی بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانس پرس، مایکل کورنفیلد، استاد علوم سیاسی دانشگاه جرج تاون، سومین سخنرانی سالانه دونالد ترامپ در کنگره آمریکا را مورد بررسی قرار داد.

کورنفیلد گفت: ما شاهد یک سخنرانی تقابلی بودیم. این سخنرانی، رییس جمهوری را نشان می‌داد که از جانب پایگاه جمهوری‌خواه خود با دموکرات‌ها صحبت می‌کرد. 

وی افزود: پیامی که اعضای کنگره با پوشیدن لباس‌های سفید می‌دادند این بود که ما متحد هستیم. آن‌ها می‌گفتند که ما درباره بسیاری از مسائل با هم متحد هستیم، اما آن‌ها می‌خواستند که بگویند که ضد ترامپ متحد هستند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: به نظرم ترامپ می‌خواست به هم‌حزبی‌های جمهوری‌خواه خود بگوید که تلاش‌های خوبی انجام داده است و دموکرات‌ها در اشتباه هستند.

وی ادامه داد: اگر به سخنرانی ترامپ توجه داشته باشیم این به منزله یک سخنرانی برای جمع آوری هزینه انتخابات آتی وی بود. او پول بیشتری برای دفاع از خود و ریاست جمهوری خود در انتخابات سال دو هزار و بیست دریافت خواهد کرد و این به خاطر مواضعش در رابطه با مهاجرت، سقط جنین، سوسیالیسم و اقتصاد است. او در سخنرانی خود برای انتخاب مجدد تلاش می‌کرد.

کورنفیلد گفت: ترامپ بار دیگر این کار را بیشتر برای نشان دادن پایگاه خود و اینکه نشان دهد رهبر جهان است، انجام داد. او تلاش کرد که نشان دهد کار‌هایی انجام می‌دهد که سبب موفقیت می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار