ویدئویی به تازگی یافت شده است که دیدار رئیس‌جمهور آمریکا با مقامات روس در سال ۱۹۹۵ را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، برخلاف ادعا‌های قبلی ترامپ در خصوص عدم ارتباط با روسیه، به تازگی فیلمی از رئیس جمهور آمریکا کشف شده است که دیدار او را با مقامات روس در مسکو در سال ۱۹۹۵ نشان می‌دهد.

شهردار سابق مسکو تأیید کرده است که دونالد ترامپ در دهه نود میلادی، با مقامات روسیه در خصوص یک پروژه ساختمانی دیدار کرده بود.

این ویدئو که در سال ۱۹۹۵ در تلویزیون دولتی روسیه پخش شد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا را با اعضای سابق شهرداری مسکو نشان می‌دهد. «یوری لوژکوف» شهردار سابق مسکو که از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۰ در این سمت بوده است، به خبرگزاری اینترفاکس روسیه گفت: او (ترامپ) ارتباط‌هایی در خصوص ساخت یک مرکز خرید در ایستگاه مترو «Okhotny Ryad» داشت.

این ویدئو همچنین نمایی دیگر از ارتباطات تجاری ترامپ در روسیه و پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا را به نمایش می‌گذارد. پیشتر اعلام شده بود وی در سال ۱۹۹۶ به مسکو سفر کرد؛ یعنی یک سال پس از نشست وی با شهردار سابق مسکو. در آن زمان ترامپ اعلام کرده بود تصمیم دارد تا ۲۵۰ میلیون دلار در مسکو سرمایه گذاری کند.

طبق اعلام «دنیل سندفورد» خبرنگار بی بی سی که پیشتر در مسکو فعالیت داشت، این ویدئو از سوی فردی که در حال بررسی آرشیو تلویزیون روسیه بود، کشف شد. انتشار این ویدئو از دیدار ترامپ با مقامات روسیه در حالی است که وی همواره اعلام کرده بود هیچ معامله‌ای با روسیه پیش از آنکه در سال ۲۰۱۶ به کاخ سفید برود، نداشته است.

وی در مناظره دوم خود با هیلاری کلینتون گفت: «من هیچ چیز درباره روسیه نمی‌دانم.» ترامپ همچنین در گفتگو با شبکه سی بی اس در سال ۲۰۱۶ گفته بود: «من هیچ تعاملی با روسیه نداشته ام. هیچ شغلی در روسیه نداشتم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۹:۳۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
بزرگترین عوام فریب
آخرین اخبار