دروازه بان تیم پرسپولیس گفت: عرب باید مبلغ دریافتی ما را به ۵۰ درصد برساند چراکه درگیر ۳ جام هستیم، اما تنها ۳۵ درصد پولمان را گرفته ایم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا بیرانوند پس از برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده درباره ادعای سردار آزمون مبنی بر اینکه اگر بیرانوند به حرف من‌گوش می‌کرد پنالتی بازیکن ژاپن‌را هم می‌گرفت گفت: یعنی سردار گفت بازیکن حریف پنالتی اش را کجا می‌زند؟ همیشه بازیکنان حریف به ویژه پنالتی زن‌ها و ضربات ایستگاهی زن هایشان را آنالیز می‌کنم و می‌دانستم پنالتی زن عمان ضربه اش را کجا می‌زند و حواسم به سردار آزمون نبود، اما از آنجاییکه سردار پشت بازیکن حریف و رو به دوربین بود همه فکر کردند سردار را دیدم و به همان سمتی شیرجه زدم که او می‌گفت.

او ادامه داد: در بازی با ژاپن هم به سردار آزمون گفتم روی مخم نرو. من دقیق می‌دانستم بازیکن ژاپن پنالتی اش را همان جا می‌زند و می‌خواستم به همان سمت شیرجه بزنم، اما به هر حال آن قدر این ور آن ور کردم که پنالتی اش گل شد. برای من تجربه شد که دروازه بان اگر می‌خواهد تصمیمی بگیرد نباید چشم یا گوشش به حرف دیگران باشد و تنها باید کار خودش را انجام بدهد.

بیرانوند درباره باقی ماندنش در پرسپولیس اظهار داشت: من با پرسپولیس قرارداد داشتم و می‌خواهم بهترین عملکرد را برای این تیم داشته باشم. خوشحالم در این سه سال توانستم در این تیم باشم و امیدوارم هواداران راضی باشند. دوست دارم پرسپولیس امسال در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیرد.

او افزود: برای جدایی از پرسپولیس شرایط سختی داشتم. در فصل نقل و انتقالات درگیر جام ملت‌های آسیا بودم و با وجود اینکه تیم‌های زیادی می‌گفتند برای مذاکره باید با آن‌ها صحبت کنم نمی‌توانستم تیم ملی را رها کنم. زمانی هم که بازی با ژاپن تمام شد ۲ روز بیشتر به اتمام زمان نقل و انتقالات فوتبال اروپا باقی نمانده بود و اگر تصمیمی می‌گرفتم اشتباه بود.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس با وجود تغییر مدیریت در این باشگاه گفت: فکر نکنم پرسپولیس اکنون مشکل مالی داشته باشد. پیش از این هم گفتم اگر هر مدیری جای گرشاسبی به پرسپولیس بیاید به قول ما لر‌ها نانش در روغن است چراکه او تمام بدهی‌ها را تسویه کرد. اکنون تمام تمرکز عرب باید رساندن سقف پرداختی به بازیکنان به ۵۰ درصد باشد. بازیکنان پرسپولیس با وجود آغاز نیم فصل دوم تنها ۳۰ تا ۳۵ درصد مبلغ قراردادشان را گرفته اند.

او افزود: همین پدیده تیمی است که در نیم فصل اول به دلیل مشکلات مالی بازیکنانش تمرین نمی‌کردند و یحیی گل محمدی هم برخی مواقع سر تمرین پدیده نمی‌رفت، اما با حضور مالک جدید بازیکنانش ۵۰ درصد پول خود را گرفتند. با این وجود بازبکنان پرسپولیس که باید در ۳ جام بجنگد دریافتی شان ۳۵ درصد است.

او درباره اظهارات محمد تقوی علیه تیم پرسپولیس گفت: من نباید جواب این فرد را بدهم و امیدوارم پیشکسوتان پرسپولیس جواب او را بدهند.

بیرانوند درباره حضور گادوین منشا در استقلال اظهار داشت: فکر نمی‌کنم منشا با خواست خودش به استقلال رفته باشد و جذب او برای کوبیدن پرسپولیس بود. استقلالی‌ها به جذب منشا فکر نمی‌کردند.

دروازه بان پرسپولیس درباره تلاش برخی افراد برای ضربه زدن به این تیم گفت: ما زورمان به کسی نمی‌رسد و اگر حرفی هم بزنیم محروم می‌شویم. فقط می‌توانیم با پیروزی هایمان جواب حاشیه‌سازان را بدهیم. امسال هم بازیکنان خوبی جذب کرده ایم و سال پرسپولیس است.

بیرانوند درباره جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران گفت: او تیمی ساخت که سخت می‌باخت و فکر کنم در ۱۰۰ بازی دوران کی روش ۱۱ بار شکست خوردیم. خیلی از رفتن کی روش ناراحت هستم، اما تیم ملی در حال حاضر بازیکنان خوبی دارد و بعد‌ها خود بازیکنان توضیح می‌دهند چه تفاوت‌هایی در تیم کی روش وجود داشته است. کی‌روش عرق خاصی روی تیم ملی داشت و همیشه به بازیکنان می‌گفت: برای مردم بازی کنید نه خودتان.

او درباره احتمال سرمربیگری برانکو در تیم ملی بیان کرد: در این مورد نظر تاج، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش اهمیت دارد. امیدوارم هر کسی سرمربی می‌شود. تیم ملی را در همین سطح نگه دارد.


بیشتر بخوانید:

گل محمدی: پرسپولیس حرفه ای‌تر از ما عمل کرد/ پنالتی پرسپولیس درست بود

برانکو: دربی واقعی با پدیده بود که برگزار کردیم/ بدون مدرک درباره پرسپولیس حرف نزنند


انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند پس از دیدار برابر پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار