کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: هواداران برخی بازیکنان را بزرگ می‌کنند، اما آن‌ها باید در زمین بیشتر بجنگند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی درباره برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده گفت: بازی سختی بود و می‌دانستیم پدیده تیم خوبی است که با سختی کشیدن این حریف را پشت سر گذاشتیم.

او درباره هجمه‌هایی که در روز‌های اخیر علیه پرسپولیس ایجاد شده است، بیان کرد: در این مورد صحبت کردیم و ممنون هوادارانمان هستیم که تنها با این مسائل می‌جنگند. امیدواریم روابط عمومی باشگاه بیشتر تلاش کند و به این حرف‌ها جواب بدهد که متاسفانه اینگونه نیست.

او ادامه داد: پرسپولیس بیشترین مشکل را دارد که من نباید درباره آن صحبت کنم بلکه خود باشگاه و آقایان باید بگویند. اگر قرار باشد این حرف‌ها تکرار شود مطمئن باشید ما هم خیلی راحت مانند خودشان جواب می‌دهیم. شرایط بازیکنان پرسپولیس بسیار سخت است.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند تا پایان فصل صدر جدول را حفظ کند یا خیر، اظهار داشت: اینگونه نیست که کارمان راحت باشد. از هواداران تشکر می‌کنم، اما آن‌ها برخی بازیکنان را بزرگ می‌کنند و امیدوارم این بحث کنترل شود چراکه بازیکن باید در زمین بیشتر تلاش کرده و بیشتر بجنگد. بازی‌های زیادی در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پیش رو داریم و برخی بازیکنان باید بیشتر شرایط را درک کنند.

او درباره اظهارات اخیر محمد تقوی علیه تیم پرسپولیس اظهار داشت: کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون باید درباره این مسائل جواب بدهد و همانگونه که با بازیکنان برخورد می‌کنند با افرادی که هر جایی می‌نشینند و صحبت می‌کنند هم برخورد شود. تقوی مربی و کارشناس است و درست نیست اینگونه حرف بزند.

او ادامه داد: تقوی جایی رفته که نباید برود و هر حرفی هم دلش بخواهد می‌زند.


 بیشتر بخوانید: 

سرنوشت بازیکنان جنجالی پرسپولیس چه شد؟

پرسپولیس تاثیری در انتخاب تیم آینده منشا ندارد


انتهای پیام/

اظهارات حسینی پس از دیدار برابر پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار