استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طی شش سال اخیر، سه هزار طرح در این استان اجرا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، امروز چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷ در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان اردل گفت: در طول ۶ سال اخیر ۳ هزار طرح با اعتباری بیش از ۷۱ هزار میلیارد ریال در استان بهره برداری شده است.

وی افزود: در دهه فجر امسال نیز ۳۴۶ طرح در استان در حال بهره برداری است.

عباسی گفت: در ۴۰ سال گذشته مسئولان نظام جمهوری اسلامی هیچ کوتاهی در خدمات رسانی به مردم نداشتند.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی در ۴۰ سال گذشته با طراحی توطئه‌های متفاوت به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده است، اما ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان مانع از دستیابی دشمن به نقشه‌های شوم شد.

عباسی اظهار داشت: ترور شخصیت‌های نظام، راه اندازی جنگ تحمیلی علیه ایران و اعمال تحریم‌های ظالمانه از مهمترین طرح‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی در ۴۰ سال گذشته بوده است که مردم در برابر توطئه‌های دشمن هر بار مستحکم ایستاده اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عمل به فرامین مقام معظم رهبری در راستای دستیابی به اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید کالای ایرانی و داخلی از مهمترین راه‌های ایستادگی مقابل استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه عملکرد نظام جمهوری اسلامی در سال‌های گذشته قابل دفاع است، افزود: در صورت اتحاد بین مردم و مسئولان هیچ دشمنی نمی‌تواند به نظام ضربه بزند.

عباسی به نقش شهرداری و دهیاری‌ها در مشارکت بخشی مردم در عمرانی شهری و روستایی اشاره کرد و افزود: شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان باید برای دستیابی به منابع پایدار مالی برنامه داشته باشند.

در این آیین و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۲ طرح عمرانی در شهرستان اردل افتتاح و عملیات اجرای سه طرح عمرانی آغاز شد.

انتهای پیام/ش

افتتاح و کلنگ زنی ۲۵ طرح عمرانی در اردل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار