الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با خانواده شهید ابراهیمی دیدار کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در دیدار الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با خانواده شهید ابراهیمی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تجلیل از خانواده‌های معزز بخش باینگان صورت گرفت، الهی تبار در خصوص مقام شهدا گفت : از خانواده شهید ابراهیمی به نمایندگی از شهدای بخش باینگان تجلیل بعمل می آید .

ایده پور فرماندار محترم پاوه هم خانواده شهید لطیف ابراهیمی را نمونه بارز از ایثار و فداکاری عنوان و گفت : بخش باینگان با تقدیم یکصد شهید به نسبت میانگین جمعیت بیشترین شهید را در استان و حتی کشور تقدیم انقلاب نموده اند و مردم بخش باینگان را شایسته دریافت بهترین خدمات از طرف دولت دانستند.

قادری و تاوسه رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان پاوه در مورد سوابق خانواده شهید ابراهیمی و سایر خانواده‌های معزز بخش باینگان توضیحاتی ارائه نمودند.

شهردار باینگان در خصوص خسارات سیل اخیر به زیرساخت‌های شهری باینگان از الهی تبار درخواست مساعدت نموده که با جواب مثبت ایشان مواجه و قول همکاری و مساعدت دادند.

در پایان هم یکی از شهروندان باینگان در خصوص سیل اخیر و خسارات عمده به باغداران از الهی تبار و ایده پور فرماندار محترم درخواست توجه ویژه و رسیدگی جدی نمود .

در این دیدار ایده پور فرماندار تاوسه رئیس بنیاد شهید شهرستان پاوه، نصری بخشدار، کامران حسین زاده ریاست آموزش و پرورش منطقه باینگان، فتاحیان شهردار باینگان، عزیزی فرمانده پاسگاه انتظامی و اکرام احمدی معاونت بسیج شهدای باینگان و دو تن از همکاران اداره کل بنیاد شهید استان کرمانشاه الهی تبار را همراهی نمودند .

 

 

انتهای پیام/د

تجلیل از خانواده شهید ابراهیمی به نمایندگی از شهدای بخش باینگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.