رئیس کارگروه اجرایی کارگری و کارفرمایی ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از اجرای ویژه برنامه دهه فجر در ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن عزیزی رئیس کارگروه اجرایی کارگری و کارفرمایی ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل کارگروه کارگری و کارفرمایی ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : تبیین نقش ارزشمند جامعه کار، تلاش و تعاون در پیروزی و تداوم انقلاب، فراهم سازی زمینه‌های حضور و مشارکت فعال این قشر مهم در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب و برگزاری مراسمات دهه فجر و نیز آشنایی بیشتر آنان با دستاورد‌های انقلاب از اهداف این کارگروه است.

وی با بیان اینکه نشست‌های متعددی با اعضای کارگروه کارگری و کارفرمایی اعم از شرکای اجتماعی و دستگاه‌های ذیربط شامل گروه‌های کارگری و کارفرمایی برگزار شده است، گفت : جامعه هدف کارگروه کارگری و کارفرمایی گسترده و شامل شرکتها، کارخانه جات و تعاونی‌ها است.

رئیس کارگروه اجرایی کارگری و کارفرمایی ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از ایجاد کمیته‌های فرعی در سطح ۴۰ شرکت و ۴۰ کارخانه جهت اجرای ویژه برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در سطح شرکت ها، کارخانه جات و شهرک‌های صنعتی ویژه برنامه‌های دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جامعه کار، تلاش و تعاون با نماینده، ولی فقیه در استان به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند بیان کرد: همچنین دیدار با استاندار کرمانشاه از دیگر برنامه‌ها است.

عزیزی به سرکشی از کارگران بستری شده در بیمارستان ها، دیدار هیئت اندیشه ورز بسیج و جمعی از نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی با فرماندهی سپاه و حضور در سرای سالمندان اشاره کرد و ادامه داد: به مناسبت ایام الله دهه فجر غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای کارگری، شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و مدافعان حرم انجام خواهد شد.

وی گفت: برنامه ریزی‌های لازم جهت بازدید دانش آموزان از واحد‌های تولیدی و صنعتی در قالب طرح ایران یار به عنوان یکی از برنامه‌های بسیج کارگری دردهه فجر انجام شده است.

به گفته رئیس کارگروه اجرایی کارگری و کارفرمایی ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، با توجه به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه این ایام سوگواری در برنامه‌ها لحاظ شده برهمین مبنا در اواخر بهمن ماه جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی با تجلیل از کارگران و گروه‌های کار و واحد‌های تولیدی برتر برگزار خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

تبیین نقش ارزشمند جامعه کار، تلاش و تعاون در پیروزی و تداوم انقلاب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.