معاون امور پارلمانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی برای توسعه اشتغال روستایی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میر هادی رومیانی، معاون امور پارلمانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارم یک گوشتی آرتاجوجه سبلان و زنجیره‌های تولید گوشت مرغ در روستای سولا از توابع شهرستان نمین با اشاره به اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی برای توسعه اشتغال روستایی افزود: ۲۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار برای روستا‌های استان اردبیل در نظر گرفته شده است که در هفته‌های آینده با اختصاص ۷۰۰۰ میلیارد تومان دیگر شاهد تحول عظیم در اقتصاد روستایی کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه همه مسئولان و کارگزاران نظام به سمت ارتقاء خدمات رسانی به مردم حرکت می‌کنند بیان کرد: وسعت ارتزاق و روزی مردم در اولویت کار‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است تا با بهبود روابط کارگران و کارفرمایان موجب ارتقای سطح معیشت مردم شود.

قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در حاشیه افتتاح واحد سورتینگ سیب زمینی در روستای آق بلاغ افزود: این واحد با سرمایه گذاری ۴ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۴۰ نفر کارگر فصلی و ۱۳ نفر نیروی ثابت امروز با حضور رومیانی به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: امروز در اردبیل ۳ طرح در حوزه‌های کشاورزی و اشتغال روستایی جمعا با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان با حضور معاون وزیر به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ح

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای روستا‌های استان اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.