مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت:کمبود زمین در سردشت مشکلی برای تامین زیرساخت های ورزشی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: طی ۲ سال گذشته پنج سالن ورزشی، حصارکشی اماکن، تعمیرات و دیگر طرح های ورزشی با حدود ۱۰۵ میلیارد ریال در این شهرستان با توجه ویژه به زیرساخت های ورزشی احداث شده است.

وی افزود: سردشت با سرانه فضای ورزشی ۲۹ سانتیمتر با میانگین سرانه فضای ورزشی استان حدود ۳۲ سانتیمتر فاصله دارد که با برنامه های این اداره کل در راستای جبران این عقب ماندگی اقدام می شود.

چمن گلی بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی برای تامین زیرساخت های ورزشی این شهرستان کمبود زمین است که برخی مواقع انجام طرح ها را با سختی روبه رو می کند.

وی اضافه کرد: بودجه ای که به سختی جذب استان شده سعی می شود با نگاهی عدالت محور در سایر شهرهای عقب مانده تر از لحاظ سرانه فضای ورزشی تخصیص پیدا کند اما متاسفانه در شهرستان هایی همچون سردشت که با کمبود زمین مواجه هستیم اجرای بسیاری از آنها را با تاخیر مواجه می کند.

وی از مسوولان شهرستانی و خیرین ورزشی خواست برای توزیع عادلانه امکانات استانی چنانچه فرصتی برای تامین زیرساخت های شهرستانی فراهم شد برای کاهش این عقب ماندگی در سرانه فضای ورزشی با تامین زمین مناسب در جذب آن اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م

کمبود زمین برای پروژه های سردشت

برچسب ها: اخبار ورزشی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.