معاون پارلمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت کار و تعاون ۱۰۰۰ میلیارد تومان در کشور سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میرهادی قره‌ سید رومیانی ظهر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری اردبیل اظهار داشت: وزارت تعاون کشور یک هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری داشته که این امر می‌تواند نقش اساسی در پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به این که حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اولویت اساسی است افزود: راهکار توسعه استان استفاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که نیاز است در این زمینه مدیران اهتمام جدی داشته باشند.

معاون پارلمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام یافته در کشور استان اردبیل سهم خوبی دارد که بی‌شک با بهره‌برداری از سرمایه‌ها شاهد تحول عظیمی در استان خواهیم بود.

وی ضمن گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی در کشورمان به وجود آمده و مهم‌ترین اولویت ما خدمت بی‌منت به مردم است.

رومیانی تصریح کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری اقدامات خوبی انجام یافته که انتظار داریم با برنامه‌ریزی هدفمند این سرمایه‌گذاری‌ها توسعه یابد تا شاهد پیشرفت در عرصه‌های مختلف باشیم.

وی بیان کرد: امروز پروژه‌های خوبی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری رسید که این پروژه‌ها می‌تواند نقش اساسی در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و آموزشی به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ع

افتتاح پروژه های شهرداری در اردبیل

 

برچسب ها: اقتصاد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.