استاندار گیلان اشتغال را مهمترین دغدغه مردم دانست و گفت: آماده حمایت از بخش خصوصی برای اجرای طرح های اشتغالزا هستیم.

اشتغال، مهمترین دغدغه مردمبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مصطفی سالاری، استاندار گیلان در آئین افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر در شهرستان تالش با اشاره به اینکه اشتغال مهمترین دغدغه مردم است، گفت: تلاش می کنیم با ارائه تسهیلات و حمایت های لازم، از توان بخش خصوصی برای پاسخگویی به این مطالبه مردمی استفاده کنیم.

وی افزود: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال 174 پروژه با اعتبار 47.5 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

استاندار گیلان اجرای پروژه های اقتصادی اشتغالزا را در اولویت دانست و اظهار داشت: پروژه های عمرانی نیز باید به نحوی انتخاب شوند که زمینه ساز اجرای پروژه های اقتصادی و در نتیجه، کسب و کار بهتر و ایجاد اشتغال باشند.

سالاری با بیان اینکه بسترسازی برای اجرای پروژه های اشتغالزا در سال آینده جدی تر دنبال می شود، گفت: باید خدمات مختلف از جمله در حوزه های آب، برق، گاز و راه به نحوی ارائه شوند که واحدهای تولیدی موجود توسعه یافته و واحدهای جدیدی فعالیت خود را شروع کنند.

در ادامه برنامه‌های چهلمین فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار گیلان 12 پروژه عمرانی شهرستان تالش با هزینه بیش از ۱۸ میلیارد و 550 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ع

بسترسازی برای اجرای پروژه های اشتغالزای گیلان در سال آینده

برچسب ها: اشتغال ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.