جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: ۷۶ کیلوگرم مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی و کنترل جاده‌های مازندران کشف شد.

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود و عرضه مواد مخدر در استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محور‌های مواصلاتی با هدف مقابله با سوداگران مرگ در سطح استان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این ماموریت ۱۶ طرح عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده و ۱۳ طرح کنترل محور‌های مواصلاتی به مدت یک هفته در مازندران به اجرا در آمد.

سرهنگ مفخمی گفت: با اجرای این طرح ها، ماموران اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های تابعه و ماموران پلیس راه مستقر در محور‌های مواصلاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۴۰ نفر از سوداگران مرگ و عاملان افیونی در استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به توقیف ۲۵ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر در اجرای این طرح، افزود: ۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و ۵۰ کیلو انواع مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز استان کشف شد.

سرهنگ مفخمی با بیان این که مواد مخدر پدیده‌ای است استعماری که قدرت‌های سلطه گر به منظور محو ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی و تسلط بر جوامع از آن بهره می‌جویند، گفت: اعتیاد به مثابه یک عارضه و آسیب فردی و اجتماعی همواره سلامت فکری، فرهنگی و اقتصادی جامعه را با خطر مواجه می‌سازد.

وی افزود: قاچاقچیان مواد مخدر برای بدست آوردن منافع شان از هر وسیله و ترفندی استفاده می‌کنند و همواره با آلوده کردم محیط‌های اجتماعی و خانواده‌ها در صدد کسب موفقیت‌های بیشتر برای سودجویی‌های خود هستند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: برای جلوگیری از اشاعه این پدیده شوم باید برنامه ریزی و اقدام جدی و همه جانبه‌ای صورت پذیرد و نیروی انتظامی نیز قاطعانه باعناصری که در راستای ترویج مواد مخدر و اعتیاد و کسب منفعت از این طریق مبادرت می‌ورزند به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ م

دستگیری قاچاقچیان به همراه ۷۶ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.