همایش پیشگامان انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر در بهنمیر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، همایش پیشگامان انقلاب اسلامی با محوریت شهدای انقلاب این شهر، حسینعلی حسین نژاد، نادر سالاری و فیض الله پوراکبر و شهدای دفاع مقدس و مبارزان قبل از انقلاب اسلامی، محمدتقی عظیمی، علی کریمیان، اسرافیل کهن، عباس جهانیان، رجبعلی قلی پور، شمسعلی عاشوری، عزیزاله زارع و پرویز ملائیان به همت دفتر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بهنمیر در مسجد محله دارابدین روشن برگزار شد.

حجت الاسلام محمد درزیان سخنران همایش پیشگامان انقلاب بهنمیر در این همایش گفت: انقلاب اسلامی ایران یک معجزه بزرگ بود و جزء معدود انقلاب‌های بزرگ و تاثیر گذار تاریخ است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اتکا بر باور‌های الهی و شیعی پیروز شد، افزود: شیعه با دو بال انتظار و شهادت و رهبری ولایت فقیه تا اوج پرواز می‌کند. انقلاب اسلامی با رهبری فقیه‌ای جامع الشرایط و در منطقه‌ای پراهمیت و حساس برای قدرت‌ها به وقوع پیوست.

حجت الاسلام درزیان گفت: امروز ما با مشکلات جدی روبرو هستیم و با کسانی که مصداق سوره انفال، عهد می‌بندند، ولی به عهد خود وفا نمی‌کنند، مواجه هستیم.

وی فاصله بین نسل‌های انقلاب، حمله به استوانه نظام و عمود ولایت، مقام معظم رهبری، حمله به باور‌های اسلامی مانند حجاب، شهادت، چپاول سرمایه‌ها را از آفت‌های جامعه ما برشمرد.

سخنران همایش پیشگامان انقلاب بهنمیر افزود: امروز در کشور ما حول ولایت فقیه به وحدت نیازمندیم تا پرچم انقلاب اسلامی را به صاحبش امام زمان (عج) بسپاریم.

انتهای پیام/ م

یادبودی برای پیشگامان انقلاب اسلامی در بهنمیر

برچسب ها: دفاع مقدس ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار