مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت:خراسان رضوی باوجود ۴۸ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، اشتغالی بالغ بر ۷۵ هزار نفر را فراهم کرده است.

اشتغال بالغ بر ۷۵ هزار نفر با بهره برداری شهرک‌های صنعتی خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: باید با برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح زمینه برای ایجاد بستر‌های مناسب برای حضور سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را فراهم کنیم و یکی از برنامه‌های ما تقویت بخش تولید و صنعت است.

وی با اشاره به حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تصریح کرد: مشوق‌ها و مزایای مختلفی برای صاحبان صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به اجرا درآمده و منجرب به افزایش سرمایه گذاری شده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در ۹ ماهه سال گذشته نزدیک به ۳۹ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران بخش تولید واگذار شده بود که این رقم امسال به ۷۲ هکتار رسیده و رشد ۸۵ درصدی داشته است.

مهدی زاده مقدم افزود: با حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط، علاوه بر ایجاد اشتغال، تقویت تولید و افزایش درآمد ملی، به توسعه صنعتی و اقتصادی نیز کمک شایانی خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ح
 

افزایش رشد سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی

برچسب ها: شهرک صنعتی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار