محمد جواد آذری جهرمی در ادامه سفر دو روزه خود به استان سمنان پس از حضور و شرکت در جلسه شورای اداری سمنان با حضور در بیت آیت الله شاهچراغی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از ظهر چهارشنبه و پس از حضور در نشست شورای اداری استان سمنان با حضور در بیت آیت الله شاهچراغی با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آیت الله شاهچراغی امام جمعه سمنان به ضرورت اشتغالزایی برای جوانان تاکید کرد و گفت: باید امروز جوانان را کمک کرد تا از شرایط اقتصادی نامناسب بیرون بیایند.

وی افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی امروز تربیت نسل جوان، متدین و مومن و انقلابی است که ثمرات آن را با انتخاب یک وزیر دهه شصتی در کابینه شاهد هستیم و این امر جز در سایه اعتماد به جوانان میسر نمی شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار واگذاری برخی مشاغل به جوانان در استان سمنان شد و تاکید کرد: باید از روحیه جوانی و خلاقیت در کنار تجربه مدیران بهره برد تا شاهد اقدامات خوب در استان سمنان باشیم.

آیت الله شاهچراغی همچنین گفت: امروز استان سمنان دارای جوانان بسیار متدین و خوبی است که مهارت ها و استعداد های بسیار سرشاری را در بخش های مختلف دارند.

انتهای پیام / گ

جزئیات دیدار وزیر ارتباطات با نماینده ولی فقیه در استان سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.