معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت:امسال بیش از ۴۷۰ میلیارد تومان در خراسان رضوی به منظور سرمایه گذاری در بخش اشتغال روستایی تسهیلات پرداخت شده است.

بیش از ۴۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به اشتغال روستاهای خراسان رضوی  اختصاص یافتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قربان میرزایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی در نشست شورای اداری کاشمر گفت: جنگ اقتصادی که دشمن به راه انداخته است مردم کشور عزیزمان را با مشکلات بسیار مواجه کرده است.

وی افزود: در جنگ هشت ساله تکلیف ما روشن بود و خاکریز و دشمن مشخص بود، اما در این جنگ برخی افراد داخلی همه مشکلات را به حساب ناکارآمدی دولت می‌گذارند.

میرزایی بیان داشت: امسال بیش از ۴۷۰ میلیارد تومان در خراسان رضوی به منظور سرمایه گذاری در بخش اشتغال روستایی تسهیلات پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در حوزه‌های مختلف ، بیان داشت: وفاق، امید و همدلی در میان اقشار مختلف کشور موجب کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

میرزایی اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس کشور نمی‌توانیم هم، چون قبل مدیریت عادی داشته باشیم، و مسئولان باید توجه داشته باشند که فقط در ساعت اداری نمی‌توان مشکلات را رفع کرد.

وی گفت: کاشمر از سرمایه عظیم نیروی انسانی برخوردار است و با چنین نیرو‌هایی می‌توان کار‌های بسیار ارزشمند انجام داد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی افزود: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۷۸۳ پروژه در این استان افتتاح شده که هزار و ۸۳ پروژه مربوط به دهه فجر است. هم چنین امسال با ۷/۱۰ درصد در تعداد و ۱۰ درصد در اعتبارات پروژه‌ها با افزایش روبه رو بوده ایم.


انتهای پیام//م. ص.
 


اختصاص ۴۷۰ میلیارد تومان به اشتغال روستایی در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.