سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: بهترین حمایت از تولیدکننده و کارگر ایرانی خرید کالای ایرانی با حمایت مردم است.

مردم با خرید کالای ایرانی از تولیدکننده و کارگر ایرانی حمایت کنند به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا قامتی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری خراسان رضوی در مراسم افتتاح ۲ طرح تولیدی چناران با اشاره به برخی مشکلات تولیدکنندگان گفت: مسئولان باید کمک کنند تا قوانین پیر و دست و پاگیر از سر راه تولیدکنندگان برداشته شود و ما در مجموعه استانداری و فرمانداران در مجموعه شهرستان‌ها باید هنر داشته باشیم که ستاد کمک به توسعه صنعت را تشکیل بدهیم و مزاحمت‌های پیش روی این حوزه را برداریم.

وی افزود: ائمه جمعه ما هم باید در کنار سوالات فقهی و شرعی و احادیث ائمه تریبون نماز جمعه را هم به کمک صنعتگران و تولیدکنندگان بیاورند و مردم را در سال حمایت از کالای ایرانی به سمت خرید کالای ایرانی و حمایت از تولیدکننده و کارگر ایرانی تشویق کنند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه تعطیل هر کارخانه ضربه بزرگی در حوزه تولید وارد می‌کند تصریح کرد: اگر امروز کارخانه‌ای تعطیل گردد و پرسنل آن بیکار شوند تبعات و خسارت‌های منفی ناگواری برای اعضای خانواده کارگران واحد‌های تعطیل شده که همانا عضوی از جمعیت کشور هستند به‌وجود خواهند آمد.

قامتی اظهار داشت: فرماندار به عنوان نماینده دولت در شهرستان باید هنر خود را با تشکیل ستاد بحران در حوزه صنعت نشان بدهد و موانع پیش روی صنعتگران را تا حد امکان بردارد.

انتهای پیام // ز. م
 


مسئولان باید موانع پیش روی تولید کنندگان را از سر را بردارند

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار