نورعلی غلامحسین نیاسما کوش گفت: در مرحله اول جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی شش کتابدار به مرحله پایانی راه‌یافته و در نهایت از سه کتابدار استان سمنان تجلیل به عمل آمد.

درخشش نویسندگان استان سمنان در جشنواره قصه گویی در تهرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نورعلی غلامحسین نیا سماکوشمدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در حاشیه برگزاری انجمن کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به اینکه انجمن کتابخانه های عمومی از ابتدای سال تا ابتدای بهمن‌ماه جاری، ۹۳ جلسه برگزار کرده است،گفت: این انجمن تاکنون ۴۷۸ مصوبه داشته که بیشتر این مصوبات اجرایی شده است.

وی بابیان اینکه طی ایام دهه فجر برنامه‌های متنوعی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در حال برگزاری است، افزود: خانواده کتاب‌خوان در شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه، لیگ کتابخوانی در شاهرود، پویش انقلاب در دامغان و ۴۰ مدرسه و ۴۰ کتاب در گرمسار و آرادان را از جمله این طرح‌ها را شامل می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ابراز داشت: در کتابخانه‌های عمومی طرح چله افتخار نیز برگزار می‌شودکه هشت مسابقه کتابخوانی به مناسبت ایام دهه فجر در شهر‌های استان سمنان پیش‌بینی‌شده که بخشی از آن در حال انجام است.

نورعلی غلامحسین نیا سماکوش بابیان اینکه پنجمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب ایران با ۵۹ روستا و منطقه عشایری از ۲۱ استان در حال برگزاری است، بیان کرد: در نهایت ۱۰ روستای برگزیده این جشنواره به رقابت خواهند پرداخت که پس از داوری روستا‌ها و مناطق عشایری برتر انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام / م

تصویب ۴۷۸  مصوبه حاصل نشست جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار