به مناسبت دهه فجر، ۳۰ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و در نقاط مختلف استان کردستان افتتاح وبه بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار کردستان ۳۰ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و مخابراتی با ۱۲ میلیارد وهفتصد میلیون تومان اعتباردر نقاط مختلف استان کردستان به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل طرح توسعه تعاونی ریخته گری ۱۶۲ سنندج، مجموعه ورزشی روستای باباریز در زمینی به مساحت دو هکتار و طرح و پروژه آب و فاضلاب شهری در سنندج بود.

همچنین طرح مسکن روستایی، دامداری صنعتی، خانه عالم و آسفالت راه روستایی در بخش خاو و میرآباد مریوان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۴ طرح عمرانی و حمایتی در روستای مالوجه شامل اجرای طرح هادی، بهسازی معابر، اصلاح شبکه برق و مسکن مدد جویی از جمله این طرح‌ها بود.

بهسازی و احیاء پارک شهید بهشتی، طرح مکانیزاسیون اداوات کشاورزی شهر دزج، مسجد روستای ظله جوب و توسعه سوئیچ و کابل مخابرات ناحیه منفصل شهری قلعه ازدیگر طرحی‌های بود که امروز در قروه افتتاح شد .

کانال بتنی آب به باغات روستای ذکریان و ایجاد کابل برق سیم نگهدار و اصلاح شبکه برق روستای ابراهیم آباد از مهمترین طرح‌های بود که در پنجمین روز از دهه مبارک فجر در سرو آباد به بهره برداری رسید .

 بانه ای‌ها هم امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از طرح‌های گازرسانی به روستا‌های بخش نمشیر، گازرسانی به واحد‌های صنعتی، افتتاح خیابان نچیران و کارگر، دیوار حایل خیابان نچیران، فاضلاب کشی خیابان کارگر و هدایت آب‌های سطحی و آسفالت حیاط مدرسه و سرپوشیده کردن رودخانه فصلی شهر بوین بودند .

واحد تولیدی بوجاری چند منظوره و تولید قطعات فلزی خودرو هم دو طرحی بودند که امروز در بیجار مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/م

بهره برداری از ده ها طرح مختلف در استان کردستان

برچسب ها: دهه فجر ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار