همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با حضور بسیجیان و کارمندان ادارات در سالن شرکت توزیع برق ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه برق رسانی با حضور بسیجیان و کارمندان ادارات در سالن شرکت توزیع برق ارومیه برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در این همایش با بیان اینکه تمام روستا های استان به برکت انقلاب برق دار شدند تصریح کرد :ضریب نفوذ برق در روستاهای استان ۹۹/۵۰ است و به کیفیت برق بیشتر در تلاش هستیم.

وی افزود: از این تریبون اعلام می کنم همپای مردم خادمان شما در شرکت توزیع برق در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور خواهند داشت.

معاون سیاسی استاندار در همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی:

مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور، از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این همایش گفت: افزایش مشارکت اجتماعی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور، از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: پیش از انقلاب، رژیم طاغوت هیچ ارزش و اهمیتی را برای مردم قائل نبود، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در قانون اساسی جمهوری اسلامی به مشارکت و آرای مردم اهمیت ویژه ای داده شد و در اصل ششم این قانون آمده که اداره امور کشور باید متکی به آرای مردم باشد.

معاون سیاسی استاندار حضور مردم در انتخابات را نمود بارز مشارکت اجتماعی دانست و افزود: در طول این ۴۰ سال که از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد، بطور متوسط هر سال، یک انتخابات در کشور برگزار شده و مردم با آزادی کامل، افراد و کاندیداهای مورد نظر خود را انتخاب کرده اند و این نشانگر این است که آرای مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای ارزش و اعتبار است.

مصطفوی اظهار کرد: تمام مسئولان حتی بالاترین مقامات نظام جمهوری اسلامی، بطور مستقیم و یا غیرمستقیم، توسط مردم انتخاب می شوند و این از برکات انقلاب اسلامی است و نشان می دهد که مساله تعیین سرنوشت کشور به دست مردم در این نظام نهادینه شده است.

وی به پیشرفت های علمی حاصله در کشور نیز اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و به همت جوانان و دانشمندان در بسیاری از حوزه های علمی و فناوری، جزو کشورهای سرآمد دنیا شده است؛ در حالیکه پیش از انقلاب اسلامی، کشور کاملا وابسته به شرق و غرب بود و از خود هیچ اراده و استقلالی نداشت.

انتهای پیام/م

تبیین دستاوردهای حوزه برق

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.