رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: همزمان با دهه فجر 3 وقف جدید در این شهرستان به ثبت رسید.

ثبت 3 وقف جدید در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فیض‌الله اسدپور، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از ثبت ۳ وقف جدید در این شهرستان خبر داد و افزود: یک قطعه زمین به مساحت ۶۰ متر مربع به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در نهاوند وقف شد.
وی با بیان اینکه این قطعه زمین برای ساخت سرویس بهداشتی مسجد صاحب‌الزمان (عج) روستای دهبوره نهاوند وقف شد گفت: مردم روستای دهبوره این زمین را وقف کرده‌اند که با کد تفصیلی ۱۰۲۲۵۳۱۳ به ثبت رسید.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند به وقف یک قطعه زمین به مساحت ۳۷۵ متر مربع به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به عنوان دومین وقف در شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: این زمین برای ساخت آشپزخانه مسجد امام سجاد (ع) روستای بره‌فراخ وقف شد.
اسد پوربا بیان اینکه این زمین نیز توسط اهالی روستا وقف با کد تفصیلی ۱۰۲۲۵۳۱۹ ثبت شد بیان کرد: سومین وقف نیز یک قطعه زمین به مساحت ۱۲۰ متر مربع به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه این زمین برای ساخت خانه عالم روستای بابارستم نهاوند وقف شده است، افزود: واقف عین‌الدین جلالی است و زمین با کد تفصیلی ۱۰۲۲۵۳۱۰ به ثبت رسیده است.
انتهای پیام/ب


۳ وقف جدید در نهاوند به ثبت رسید

 

 

 

 

برچسب ها: اوقاف ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار