فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: جامعه‌ای که نیروی انسانی‌ آن از توانایی‌های لازم برخوردار باشد و آموزه‌های فرهنگی و علمی را تجربه کند، به آسانی منحرف نمی شود.

آموزش و پرورش در خط مقدم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در بین جمعی از دانش آموزان شهر کرمان به مناسبت تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به ستاد فرماندهی آمده بودند گفت : نسلی که از سلامت اجتماعی برخوردار باشد می‌تواند تضمین حیات اجتماعی سالم را در جامعه به شهروندان هدیه کند.

وی افزود: آموزش و پرورش به ‌عنوان دستگاهی که با فرهنگ متناسب با تفاوت‌های فردی مخاطبان خود آنان را تحت آموزش‌های دقیق و اصولی قرار دهد تا در جامعه شاهد تربیت نسلی شکوهمند، قدرتمند و قوی باشیم.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: نسلی که ‌بتواند زمینه‌های رشد و ارتقای جامعه را به‌ کمال و تعالی تضمین کند، در این حالت جامعه از هر گونه انحراف، جرم و جنایت و خیانت دور می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: مراکز آموزشی و حوزه آموزش و پرورش زیر ساخت های امنیت را تولید و پلیس آنها را حفظ و ارتقاء می دهد.

وی با تاکید بر تربیت دانش آموزان با فراگیری مهارت های فردی و اجتماعی اظهار داشت: هرچقدر درحوزه آموزش و پرورش در مقاطع مختلف تحصیلی هزینه شود سرمایه گذاری دراز مدت را در پی خواهد داشت.

وی بیان کرد: اگر در زمینه آموزش و پرورش کار به خوبی انجام شود در کاهش آسیب های اجتماعی و بزهکاری کمک زیادی شده است.

وی موفقیت کارها را درگرو تعامل و همپوشانی با سایر دستگاهها و ادارات آموزشی و پرورشی دانست.

فرمانده انتظامی استان گفت: آموزش های پلیس در حوزه های تخصصی و در مراکز مختلف پیشگیری، مشاوره ، آموزش همگانی در موارد مختلف موید استقبال شما است.

وی تاکید کرد: باید متناسب با تهدیدات جامعه از تمام ظرفیت های آموزشی استفاده و تولید و ارتقا و احساس امنیت را به نحو احسنت فراهم کنیم.

وی گفت: به واسطه وجود نعمت ولایت فقیه و هوشیاری همه جانبه مردم همه تلاش ها و نقشه های شوم دشمنان نقش برآب شده است.

درادامه خزاعی، معاون دانشگاه آزاد اسلامی از فرمانده انتظامی استان کرمان به پاس مدیریت خوب در تامین امنیت استان تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود:تمام تلاش ها و اقدامات فرهنگی، آموزشی، اقتصادی درسایه امنیت امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه آموزه های دینی ما تاکید زیادی به امنیت دارند بیان کرد: امنیت مانند اکسیژنی است که اگر نباشد حیات نیست.

همچنین امیری، رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان گفت:پلیس علیرغم همه تلاش های خود در زمینه امنیت مظلوم واقع شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی تمام سختی ها را به جان خریده تا راه را برای همه مردم و پیشرفت کشور هموار و زندگی را درسایه امنیت آسان کند.

گفتنی است این دیدار به همت اداره آموزش همگانی پلیس کرمان به مناسبت بزرگداشت پیروزی چهل سالگی انقلاب اسلامی با فرمانده انتطامی استان و معاونین وی بود که در پایان باتقدیم گل و یک جلد قرآن از تلاش های شبانه روزی و جهادگونه سردار بنی اسدی فر،معاونین و روسای کلانتری تقدیر و تشکر شد.


انتهای پیام/س

 

موفقیت کارها را درگرو تعامل و همپوشانی با سایر دستگاه هاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار