رئیس شورای شهر بروجرد گفت: شهرداری این شهر دچار بحران‌شده و هم‌اکنون بدهی شهرداری بروجرد بین ۱۷۰ تا ۱۸۰میلیارد تومان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، موسی نیکوکار رئیس شورای شهر بروجرد امروز در مراسم معرفی شهردار بروجرد که در فرمانداری برگزار شد گفت: شهرداری این شهر دچار بحران‌شده و هم‌اکنون بدهی شهرداری بروجرد بین ۱۷۰ تا ۱۸۰ میلیارد تومان بوده و لازم است تا با برنامه‌ریزی دقیق و مدون بتوانیم مشکلات را در شهرداری برطرف کنیم تا آرامش به شهر و شهرداری باز گردد.

وی افزود: با افزایش درآمدها، کاهش هزینه‌ها، ساماندهی نیرو‌های شهرداری در دستور کار شهردار جدید می‌توان به این مهم دست یافت که امیدوارم به‌زودی این امر محقق شود البته در این راه نیاز به صبر، تحمل و دوری از تنش‌ها را داریم.

رحیم جافری، شهردار جدید بروجرد با اشاره به عملکرد ۱۷ ماهه شورای پنجم در بروجرد عنوان کرد: شورای شهربروجرد در این مدت توانسته ۱۷ ماه به کارگران حقوق پرداخت نماید و هشت‌ماه حقوق معوقه کارگران باقی مانده، البته این هشت ماه مربوط به سال‌های قبل است که تلاش می‌شود تا این معقوقات هم پرداخت شود.

وی بیان کرد: شهرستان بروجرد پتانسیل‌های بالایی دارد که می‌توان با همکاری آن‌ها این مشکلات را برطرف کرد؛ باید با برنامه‌ریزی و استفاده از زمان مناسب و هم‌چنین استفاده از ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات تلاش کرد البته نیاز است که برای پیشرفت و هم‌چنین رسیدن به اهداف شورا و شهروندان هم ما را یاری کنند، در این بین نیاز به همکاری مردم و همراهی مسئولین داریم.

جافری گفت: متأسفانه در امر استخدام‌ها مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود، نباید در استخدام‌ها به‌شیوه قومیتی رفتار می‌شد و امروز برای پرداخت حقوق املاک فروخته شود تا حقوق را پرداخت کرد، باید با برنامه‌ریزی این مشکلات را حل کرد، ضروری‌ست تا قانون‌مندی در رأس امور شهرداری قرار گیرد و برای منافع شهروندان، کشور و جامعه تلاش کرد.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: هر مشکلی با تأمل برطرف می‌شود فقط نیاز به زمان دارد، با رعایت انضباط مالی، ایجاد درآمد، کاهش هزینه و افزایش درآمد می‌توان مشکلات را حل کرد و به هیچ عنوان نباید مسائل سیاسی وارد شورا و شهرداری شود، زیرا باعث سستی کار می‌شود. تمام تلاش ما این است که به این مردم خدمت کنیم، چون وظیفه اصلی ما همین است و باید هرچه سریع‌تر به اوضاع رسیدگی کرد تا به سامان برسیم.

انتهای پیام/د

شهردار جدید بروجرد معارفه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.