عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

خصوصی سازی ناموفق بوده است/ مقاومت‌ها در قانون منع بکارگیری بازنشستگان ادامه دارد

موسوی بیان کرد: نتایج واگذاری‌ها بیان می‌کند که خصوصی‌سازی درست و موفق نبوده است.

خصوصی سازی ناموفق بوده است/ مقاومت‌ها در قانون منع بکار گیری بازنشستگان ادامه داردبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فرید موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه دیدار وزیر امور اقتصادی و دارایی با اقتصاددانان جوان، با اشاره به مقاومت‌های زیاد برای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان ابراز کرد: رئیس سازمان استخدامی از دستور دژپسند مبنی بر اینکه تمام زیرمجموعه‌ها و شرکت‌های تابعه بانک‌ها را موظف به اجرای این قانون کرده است قدردانی کرد.

وی تأکید کرد: وقتی وزیر نفت، نفت می فروشد می‌رویم سراغش که چرا کم یا زیاد فروختی، ولی وقتی مسئولی کاری انجام نداده سراغش نرفتیم و او را بازخواست نکردیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به طرح مالیات بر عایدی مسکن گفت: منتظر نمی‌مانیم تا دولت لایحه به مجلس بیاورد و این موضوع را با گزارش‌ها و پیشنهاد‌ها و مطالعات اقتصاددانان جلو می‌بریم.

وی گفت: ارتقای نظام شفافیت، بهبود فضای کسب و کار و نظارت بر اهلیت‌ها و نحوه خصوصی‌سازی سه موضوعی است که کمیسیون اقتصادی به روی آن‌ها متمرکز شده است.

موسوی تصریح کرد: نتایج واگذاری‌ها بیان می‌کند که خصوصی‌سازی درست و موفق نبوده است، اما وزارتخانه دفاع می‌کند و می‌گوید قانونی است، نمی‌شود پس از هر بار خصوصی‌سازی تحقیق و تفحص کرد، بنابراین نیازمند فناوری در بستر خصوصی‌سازی هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار