فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف انبار نگهداری بادام هندی قاچاق به ارزش تقریبی ۷۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "حسن یاردوستی" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و به دنبال وصول اخباری مبنی بر اینکه شخصی در امر نگهداری کالا‌های قاچاق فعالیت دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۸ شهرستان اصفهان قرار گرفت.

 
وی افزود: با انجام کار‌های تخصصی و تحقیقات به عمل آمده سرانجام مأموران انبار نگهداری اقلام قاچاق را کشف و ضمن اخذ مجوز‌های قضائی در بازرسی از محل، ۱۵ بسته ۲۰ کیلویی بادام هندی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی کشف کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای توقیف شده را حدود ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس خاطرنشان کرد: طرح مقابله با قاچاق کالا از برنامه‌های اصلی و در دستور کار مستمر نیروی انتظامی است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک اعم از نگهداری، خرید و فروش کالا‌های قاچاق مراتب را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا با مخلان اقتصادی برخورد جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/م

کشف بادام هندی قاچاق در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار