فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای خارجی قاچاق و اموال مسروقه در عملیات مرصاد ۲۷ ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار" مهدی معصوم بیگی" فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و سرقت از جمله موضوعاتی هستند که نیروی انتظامی مقابله با آن‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و با تشدید طرح‌های انتظامی در این حوزه نیز به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده است.

وی افزود: در همین راستا عملیات مرصاد ۲۷ در قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل فرماندهی انتظامی استان طراحی و پس از یک هفته کار اطلاعاتی و رصد اقدامات و تحرک مجرمان، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی به اجرا گذاشته شد.
 
این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با تلاش تیم‌های عملیاتی و واحد‌های اجرایی شرکت کننده در این عملیات ۵ دستگاه کامیون و ۳ دستگاه خودرو سواری حامل کالای خارجی قاچاق شامل لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، کالای دخانی، البسه و دارو توقیف شدند.
 
سردار معصوم بیگی، در ادامه از انهدام ۴ باند سرقت منزل، مغازه و خودرو در عملیات مذکور خبر داد و گفت: از باند‌های مذکور محموله‌های بزرگی از اموال مسروقه شامل تلویزیون ال سی دی، سکه بهار آزادی، طلا و زیورآلات، موتورسیکلت، خودرو، تردمیل، تابلو فرش، گوشی تلفن همراه و باطری خودرو کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش مجموع کالا‌های خارجی قاچاق و اموال مسروقه به دست آمده در این عملیات را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.
 
سردار معصوم بیگی با اعلام تداوم این گونه عملیات‌ها به منظور ارتقای هرچه بیشتر امنیت استان و بالا بردن احساس امنیت مردم گفت: تا پایان سال چند عملیات مرصاد دیگر با مضوعات مقابله مبارزه با باند‌های قاچاق مواد مخدر، قاچاق کالا، سرقت، دستگیری محکومان غایب و فراری، برخورد با عاملان شرارت و مزاحمت برای نوامیس و برخورد با هنجارشکنان به اجرا گذاشته شده و نتایج متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

کشف کالای قاچاق در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.