یکی از نهادهای نظامی خوشنام بین مردم ارتش است/حمایت ارتش از نظام جمهوری اسلامیدر آستانه نوزدهم بهمن سالروز بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی با امام خمینی (ره)، جمعی از فرماندهان و مسئولان عقیدتی ارتش در استان با آیت الله شاهچراغی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار با قدردانی از خدمات شایسته یگان‌های مختلف ارتش در طول ۴ دهه پیروزی نقلاب سلامی گفت: ارتش یکی از نهاد‌های نظامی خوشنام بین مردم است و با روحیه بالا و ولایت مداری همواره توانسته است نظام جمهوری اسلامی و مردم غیور ایران را در صحنه‌های مختلف حمایت کند.

آیت الله شاهچراغی برکت انقلاب و سربلندی نیروی‌های مسلح را ثمره خون شهدا دانست و از مسئولان ارتش خواست تا دیدار دوره‌ای با خانواده شهدا را در برنامه‌های مستمر فرهنگی خود قرار دهند.

وی با برشمردن ویژگی‌های اخلاقی و منش و دلاوری شهدای شاخصی نظیر امیر صیاد شیرازی و عباس بابایی، ایثارگری‌های ارتش در دوران دفاع مقدس را مثال زدنی دانست.

امیر سرتیپ دوم ستاد علیرضا فخر آبادی ارشد نظامی ارتش در استان سمنان نیز در این دیدار به حضور مقتدرانه و پیروزمندانه نیرو‌های زمینی، هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی یران در عملیات مستقل و مشترک با سایر نهاد‌های نظامی در دوران دفاع مقدس را خاطر نشان کرد و گفت: تقدیم ۴۸ هزار شهید، در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی از افتخارات بزرگ ارتش در کشور است.

امیر سرتیپ دوم ستاد علیرضا فخر آبادی خدمات رسانی فرهنگی و عمرانی ارتش در مناطق محروم و حضور در عرصه امداد رسانی مناطق حادثه دیده و شرایط بحران جوی و وقایع غیر مترقبه را از جمله اقدامات شاخص مردم محور این نهاد عنوان کرد.

وی با اشاره به آمادگی کامل تجهیزاتی، آموزشی و سازماندهی ارتش برای دفاع از میهن اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از مانور‌های ملی ارتش نظیر اقتدار ۹۷ موجب دلگرمی مردم غیور و شهید پرور کشور و ناکامی و شکست دشمنان ایران اسلامی شده است.

انتهای پیام / گ

دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولان عقیدتی ارتش در استان سمنان با آیت الله شاهچراغی

برچسب ها: ارتش ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.