معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: دو مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در رودبار جنوب آماده بهره برداری است که تا پایان امسال تجهیز و راه اندازی می شود.

بهره برداری از ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در رودبار جنوببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نادر پورجمالی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در حال حاضر ۶۳ خانه بهداشت و 12مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فعال در رودبار داریم.

وی افزود : ۱۱ خانه بهداشت با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان رودبار جنوب افتتاح شد که از این تعداد ۴ باب در بخش مرکزی رودبار و ۷ باب در بخش جازموریان فعالیت دارند.

پور جمالی تصریح کرد: زیربنای هر خانه بهداشت ۷۵ مترمربع است که با اعتبار یک میلیارد ریال احداث و تجهیز شده اند، و آزمایشگاه خیرساز تشخیص طبی مرکز خدمات جامع سلامت زهکلوت نیز با زیربنا ۲۰۵ مترمربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

پورجمالی گفت: دو مرکز خدمات جامع سلامت روستایی نیز در این شهرستان آماده بهره برداری است که تا پایان امسال تجهیز و راه اندازی می شود.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد: با تصاویر و مستندهایی که از وضعیت منطقه محروم جازموریان تهیه شده است، امیدوارم خیران و مسئولان توجه بیشتری به این مناطق برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

یادآور می شود: ظهر امروز با حضور دکتر نادر پورجمالی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، سالاری معاون اجتماعی و جمعی از مدیران این دانشگاه و مسئولان محلی شهرستان رودبار جنوب، ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در این شهرستان افتتاح شد.


انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار