رئیس اتاق اصناف اداره صنعت معدن، تجارت مهاباد گفت: انتقال مشاغل مستقر در بازار روز مهاباد به شهرک صنفی کاوه در اولویت کاری اتاق اصناف مهاباد است.

لاجانی رئیس اتاق اصناف اداره صنعت معدن، تجارت مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: مشاغل مستقر در این بازار جزو صنعت کاران درب و پنجره سازی، آلومینیوم کاری و آهن فروشی است که به سبب تولید صدای زیاد در دسته مشاغل آلاینده صوتی قرار دارند و طیق قانون باید از داخل شهر خارج شوند. به همین سبب بخشی از واحد‌های صنفی شهرک کاوه به آنان اختصاص یافته است و باید هرچه زودتر به مکان جدید انتقال یابند.

لاجانی باشاره به اینکه ۴ اتحادیه مشاورین خودرو، اتحادیه لوازم یدکی، مصالح ساختمانی ،نجاران وفلزکاران باید به شهرک صنفی کاوه نقل مکان کنند افزود: برای صاحبان واحد‌های صنفی این ۴ اتحادیه دعوت نامه رسمی ارسال می شود تا به صورت اختیاری به مکان جدید جابجا شوند، ولی در صورت امتناع آن‌ها پس از مدت تععین شده بر اساس قانون و از طریق مراجع قانونی وقضایی برای آن‌ها اخطاریه صادر می‌شود.

رئیس اتاق اصناف اداره صنعت معدن، تجارت مهاباد گفت: در شهرستان مهاباد ۱۵۰ واحد صنفی در حوزه خودرو، درب وپنجره سازی، مصالح ساختمانی، املاک فعال است که طبق قانون باید به صورت مجتمع در خارج از شهر به مردم خدمات دهی کنند.

انتهای پیام/ن

انتقال صنوف آلاینده به شهرک صنفی کاوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.