عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:این روزها دشمنان از مسائل مختلف سوء استفاده می‌کنند که یکی از این مسائل آب است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در جلسه هم اندیشی با فعالان حوزه کشاورزی، آب و گردشگری اصفهان اظهار داشت: در هر مسئولیتی که هستیم باید به مسئولانی که در کار هستند کمک کنیم تا بتوانند به درستی تصمیم گیری کنند زیرا مسئولان در مسئولیت خود درگیر مسائل روزمره هستند.

وی افزود: در دوران مسئولیت دستگاه‌ها و وزارت‌خانه‌ها مشغول مسائل روزمره هستند که کمتر می‌توانند نگاه تماشاگرانه داشته و به همه کارها برسند و چنین جلساتی بسیار ارزشمند است و صحبت‌هایی که در این جلسات مطرح می‌شود باید به درستی شنیده و عمل شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بحث آب چند وجهی است و باید به آن پرداخته شود، براساس جمع بندی جلساتی که در 4 یا 5 سال گذشته در بخش کشاورزی و آب داشته‌ایم به این رسیده‌ایم که اگرچه کشور ما در منطقه‌ای قرار دارد که دچار کم آبی است اما مشکل اصلی ما مدیریت آن بوده و باید به شکل ملی نگاه شود و به نوعی موضوع آب صحیح مدیریت شود.

جلیلی بیان کرد: در بحث آب تنها در موضوع مصرف نباید صحبت کرد و باید به همه مباحث جدید نگاه شود تا با نگاه ملی مدیریت جدی صورت گیرد و به بهترین شکل استفاده شود، در بحث آب بسیاری از موضوعات مانند اشتغال، صادرات، ارزآوری و مسائل اقتصادی و اجتماعی نیز وجود دارد.

وی گفت: این روزها دشمنان از مسائل مختلف سوء استفاده می‌کنند که یکی از این مسائل آب است،  ضرورت و اهمیت دارد که با فوریت بیشتر و با نگاه عمیق‌تر به این موضوع پرداخته شود و این موضوع به گونه‌ای مورد بررسی قرار گیرد که تصمیم‌ها سریع‌تر گرفته شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: این یک بحث تخصصی بوده و ابعاد حقوقی و کشاورزی و اقتصادی دارد و نباید احساسی به آن پرداخته شود، نباید وارد بحث‌های شعاری و سیاسی شود، کسانی که در این موضوع تخصصی دارند باید صحبت‌های خود را مطرح کنند و جلساتی مانند این جلسه بیشتر شکل گیرد.

وی افزود: به این موضوع باید با نگاه ملی و اولویت محلی پرداخته شود و امیدوارم جمع بندی آن برای کشور و مردم اصفهان مفید باشد، مردم اصفهان در 8 سال جنگ تحمیلی حماسه آفریدند‌. مردم اصفهان می‌خواهند که قانون به درستی بررسی و عمل شود و امیدوارم این بحث به صورت پیوسته مطرح شود و جلساتی در این ارتباط شکل گیرد، هدف از این جلسات این است که کمکی شود و اگر اشتباهی قرار است رخ دهد از آن پیشگیری شود و در یک زمان معقول به آن اولویت دهند.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه هم اندیشی با فعالان حوزه کشاورزی، آب و گردشگری اصفهان با حضور سعید جلیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار