محمد حبیبی مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح از عملکرد سازمان زیباسازی شهرداری تهران درقبال جشنواره هنرمقاومت انتقاد و درخواست توجه ویژه کرد.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حبیبی مدیرعامل بنیادفرهنگی روایت فتح با ابراز رضایت از برگزاری جشنواره هنر مقاومت گفت: به لطف خدا و با همکاری و تلاش مجدانه و کوشش های جهادی هنرمندان و مدیران عرصه هنرهای تجسمی کشور،  شاهد برگزاری این جشنواره در سطح کشور و در انظار عموم مردم از طیف ها و سلایق گوناگون بودیم. بنده از همین جا از زحمات تمام دست اندرکاران جشنواره در تمام سطوح اعم از داوران و دبیران بخش های ده گانه ، مدیران اجرایی و تیم روابط عمومی جشنواره تشکر می کنم و امیدوارم که در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد تبلور و تجلی استعدادهای ارزشی کشف نشده این حوزه و اعتلای هنرمندان حال حاضر رشته های گوناگون هنرهای تجسمی در سطح کشور باشیم.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره هنرمقاومت افزود: برای ما مایه مباهات و افتخار بود که آثار برگزیده جشنواره هنرمقاومت به صورت کاملا خودجوش و مردمی و به صورت حرکت های کاملا جهادی در مساجد، محله ها، مدارس،  مراکز علمی و دانشگاهی و اماکن زیارتی اکران می شود و عموم اقشار مختلف جامعه می توانند با هنرهای تجسمی از نزدیک ارتباط برقرار کنند و تاثیر بپذیرند.

وی ادامه داد: آستان قدس رضوی(ع)، آستان مقدس حضرت معصومه (س)، سازمان مترو تهران و حومه همکاری های بسیار نزدیک و تعامل مثبتی را در اکران این آثار ارزشمند با ستاد برگزاری جشنواره داشتند که جا دارد ازآنها تشکر کنم.

حبیبی با انتقاد از سازمان زیبا سازی شهرداری تهران گفت: در همه جای دنیا شهرداری ها از توسعه فعالیتهای فرهنگی هنری در گستره حوزه جغرافیایی خود استقبال می کنند و حتی خودشان را به عنوان مشارکت کننده و حامیان مالی و معنوی جشنواره ها و فعالیت های عام المنفعه سهیم می دارند که در دوره های گذشته به همین شکل عمل میشد، اما متاسفانه باوجود قول همکاری و مساعدت ویژه، در ایام جشنواره به بهانه درج یا عدم درج لوگو و نشان «روایت فتح»که یادگار جاودان سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی است، متولی برگزاری نمایشگاه است، این موضوع یعنی اکران شهری آثار برگزیده را ملغی اعلام کردند و از ادامه همکاری سر باز زدند. به این دوستان اعلام می کنم که جشنواره نه تنها در تهران بلکه در تمام ایران مخاطبان و مشتریان خودش را  پیدا کرده است، اما متاسفانه این مردم نجیب پایتخت هستند که در چهل سالگی انقلاب از دیدن و رویت کلان این آثار در سطح شهر محروم شده اند.

وی خاطرنشان کرد: ما آمادگی این را داریم که با همکاری این سازمان و نهادها و دستگاه های ذیربط آثار مربوط به این نمایشگاه را به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر تهران و ایران اکران کنیم تا همه ایران با دستاوردهای کشور و بخش های مختلف این جشنواره آشنا شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار