سرمربی مشهور و مطرح فوتبال که برای تماشای مسابقه هاکی روی یخ به روسیه رفته بود پس از حضور در زمین هاکی دچار حادثه‌ای جالب شد.

اتفاقی جالب برای مربی مطرح فوتبال در زمین هاکی رو یخ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ژوزه مورینیو سرمربی مطرح فوتبال در جهان که برای تماشای یک مسابقه هاکی روی یخ در روسیه به محل برگزاری مسابقه رفته بود به درخواست بازیکنان و مسئولین برگزاری مسابقه به طور نمادین در زمین هاکی حضور پیدا کرد و زمانی که قصد خارج شدن از زمین را داشت صحنه خنده‌داری را رقم زد.

ژوزه مورینیو که به تازگی از تیم فوتبال انگلیسی منچستر یونایتد جدا شده است در چندین ماه آخر حضور خود در این تیم، دوران درخشانی را  با منچستر یونایتد تجربه نکرد و ناگزیر به ترک این باشگاه شد. او فعلا در حال بررسی گزینه‌های پیشنهادی مربیگری است و هنوز معلوم نیست این سرمربی با تجربه و موفق پرتغالی قصد انتقال به کدام کشور یا کدام باشگاه فوتبال را دارد.

مسابقه هاکی که آقای خاص به عنوان تماشاگر ویژه در آن حضور داشت در منطقه‌ای نزدیک به سیبری در کشور روسیه برگزار شد. این مربی جنجالی که در تمام دوران فعالیت حرفه‌ای خود همواره حواشی زیادی را ایجاد کرده است در زمین هاکی نیز با حرکت خود صحنه‌ای جالب را به وجود آورد و سوژه مناسبی را به دست خبرنگاران و کاربران فضای مجازی داد.

اتفاق جالب برای ژوزه مورینیو زمانی رخ داد که او برای آغاز مسابقه بین دو تیم هاکی روی یخ توپ مخصوص هاکی را به صورت نمادین بین دو بازیکن از دو تیم رها کرد و در حالی که قصد خروج از زمین مسابقه را داشت سر خورد و نقش بر زمین شد. حتی فرش قرمزی که مسئولین برگزاری مسابقه جهت حرکت ژوزه روی زمین پهن کرده بودند نتوانست مانع لیز خوردن این سرمربی فوتبال شود.

پس از این اتفاق، بازیکنان برای کمک به مورینیو به سرعت به سمتش رفتند و او را از روی زمین بلند کردند. خوشبختانه آقای خاص در این اتفاق آسیب جدی ندید. در ادامه فیلم این اتفاق را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: قد پوتین معمای حل‌نشدنی این روزها +تصاویر


انتهای پیام/

ژوزه مورینیو در زمین هاکی روی یخ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.