استاندار خراسان رضوی گفت: تاکنون شش موافقتنامه معین اقتصاد مقاومتی منعقد شده و این شرکت‌ها از ابتدای سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

فعالیت شش شرکت معین اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی/ معین اقتصاد مقاومتی یک مدل توسعه‌ای استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی امروز در شهرک صنعتی کاویان فریمان در جمع خبرنگاران گفت: بدین منظور کلاس‌های آموزش کاربردی طی دو روز اخیر با حضور نمایندگان شش شرکت معین اقتصاد مقاومتی در استانداری خراسان رضوی برگزار شده است.

وی "معین اقتصاد مقاومتی" را یک مدل توسعه‌ای که متوقف نمی‌شود توصیف کرد و افزود: زمانبندی بازخورد این اقدامات بستگی به اراده کارگزاران حکومت دارد.

رزم حسینی اظهارکرد: اقدامات در قالب مدل توسعه اقتصاد مقاومتی بطور مستقیم به مردم گزارش داده می‌شود. البته این اقدامات زمانبر است بطوری که اگر اکنون از مدل قلعه گنج کرمان صحبت می‌کنیم در پی گذشت پنج سال از اجرای آن طرح است.

وی گفت: به هر صورت "مثلث توسعه اقتصادی" در این استان پایدار بوده و چه بنده باشم و یا نباشم کارش را انجام خواهد داد.

رزم حسینی بیان کرد: چنانچه کارگزارن حکومت دستشان را از حمایت بخش خصوصی و فعالان اقتصادی بردارند و فرش قرمز را جمع کنند ممکن است در عرصه توسعه اقتصادی با مشکلاتی روبرو شویم.

"مثلث توسعه اقتصادی" طرح ابتکاری رزم حسینی برای رونق و آبادانی است که اضلاع آن را "نمایندگان مجلس، کارگزاران حکومت و سرمایه گذاران و کارآفرینان" تشکیل می‌دهند. در همین چارچوب "ائمه جمعه" هم ناظران عالی هستند که درون مثلث توسعه اقتصادی نقش آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام//آ. ف


مثلث توسعه اقتصادی، طرح ابتکاری استاندار خراسان رضوی

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار