مدیر عامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد در استان خبر داد.

آزادی ۱۰ زندانی توسط خیرین همدانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانیدالله روحانی منش، مدیر عامل ستاد دیه استان همدان به آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان اشاره کرد و افزود: امروز با مساعدت خیرین زندانیان در بند آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.
وی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۱۷ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از بند آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند که از این تعداد ۸ پرونده مربوط به دیه، ۱۸۰ پرونده مالی، ۲۵ پرونده مهریه و ۴ پرونده مربوط به نفقه است.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه از ۲۱۷ نفر زندانی آزاد شده ۱۲ نفر خانم و بقیه آقا هستند گفت: کل بدهی ۲۱۷ نفر رهایافته از بند، ۱۶ میلیارد و ۳۸۸ میلیون تومان بود که از این رقم ۹ میلیارد و ۱۷۶ میلیون تومان حاصل گذشت شکات و ۲ میلیارد و ۴۶۶ میلیون تومان کمک‌های ستاد دیه بوده و ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات در اختیار افراد قرار گرفته است.
روحانی منش عمده‌ ترین زندانیان را جرائم مالی دانست و یادآور شد: در حال حاضر ۳۹۱ نفر زندانی جرائم غیرعمد در استان وجود دارد که ۱۰ نفر از آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند و بدهی برخی از این افراد تا ۴۰۰ میلیون تومان است.
وی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به منظور آزادسازی زندانیان غیرعمد گرفتار در بند را به شماره حساب‌ های ستاد دیه نزد سیبای بانک ملی ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ و حساب جام بانک ملت ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ واریز کنند تصریح کرد: با کار‌های خیرخواهانه می‌توان زندگی بسیاری را از تاریکی به سمت نور هدایت کرد.

انتهای پیام/ب

آزادی ۱۰ زندانی در همدان

برچسب ها: جرائم غیر عمد ، دیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.