یادواره شهدای والامقام محله سراب با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آحاد مردم ولایتمدار در ملکشاهی برگزار شد.

برگزاری یادواره 40 شهید والامقام محله سراب

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام  گفت: امروز در عصری نفس می‌کشیم که حضرت روح‌الله در جمله گفت من با جرات مدعی هستم كه ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله (ص) و كوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین(ع) و حسین بن علی (ع) می‌باشند.

وی افزود: به‌راستی‌که امام (ره) به‌حق فرمودند، ملت ایران از قوای مسلح نظامی و انتظامی و سپاه و بسیج تا قوای مردمی از عشایر و داوطلبان و از قوای در جبهه‌ها و مردم پشت جبهه‌ها، باکمال شوق و اشتیاق چه فداكاری‌ها می‌كنند و چه حماسه‌ها آفریدند.

رستمیان با اشاره به این‌که شهدا با خون خود درخت اسلام را آبیاری کرده‌اند اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی اضافه کرد: شهدا با شهادت خود از عمر کوتاه بالاترین بهره را بردند چراکه باخدا معامله کرده و عند ربهم یرزقون شدند.

سلیمان رستمیان، رسالت نسل آینده را در قبال مجاهدت و جان‌فشانی شهدا بسیار سنگین دانست و گفت: ما مرهون خون شهدا هستیم و هرچه داریم در سایه عزت و عظمت، ایثار و از خودگذشتگی شهداست و نباید اجازه دهیم دشمنان نظام جمهوری اسلامی را ناکار‌آمد نشان دهند.

رستمیان تصریح کرد: شهدا انسان‌های برگزیده الهی هستند که اندیشه و کردار آنان الگویی برای تمام انسان‌های آزاده خواهد بود و امروز ملت، نیازمند الگو گیری از شهیدان است.

انتهای پیام/اس

یادواره شهدای والامقام محله سراب

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.