اخبار ورزشی از والیبال، فوتبال، تکواندو، طناب کشی و تجلیل از قهرمانان ورزشی را در روز سه شنبه ۱۶ بهمن ماه را در اینجا مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،در بسته اخبار ورزشی امروز  سه شنبه شاهد خبر‌هایی، از تجلیل از مدال آوران المپیاد نخبگان ورزشی استان،شکست تیم والیبال شهرداری قزوین در بازی خارج از خانه،تساوی تیم فوتبال کاسپین در خانه،قزوین نایب قهرمان مسابقات تکواندو کارگران کشور شد،برگزاری مسابقات طناب کشی کارگران استان و دعوت فوتبالیست‌های استان به اردوی تیم ملی امید هستید.

تجلیل از مدال آوران المپیاد نخبگان ورزشی استان برگزار شد

المپیاد نخبگان ورزشی در ۶۸ رشته ورزشی ویژه دختران و پسران ۱۱ تا ۱۵ ساله در سراسر کشور برگزار شد که قزوین و الوند میزبان رشته‌های کشتی و ووشو بودند.

در پایان این رقابت‌ها ورزشکاران استان به ۴۰ مدال رنگارنگ دست یافتند که از ۸۰ ورزشکار، مربی و سرپرست تیم‌های استان تجلیل شد.

شکست تیم والیبال شهرداری قزوین در بازی خارج از خانه

در بازی سوم مرحله پلی آف لیگ یک والیبال باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری قزوین در بازی خارج از خانه برابر شهداب یزد با نتیجه ۳ -۱ شکست خورد.

شاگردان حسن شاهسون با این نتیجه در مجموعه ۲ - ۱ به شهداب یزد باخت و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باز ماند.

تساوی تیم فوتبال کاسپین در خانه

در ادامه رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم کاسپین قزوین در خانه برابر مقاومت تهران به تساوی ۱-۱ رسید.تک گل تیم فوتبال کاسپین را محمد کاظمی به ثمر رساند.

شاگردان سعید دقیقی در تیم فوتبال کاسپین قزوین هم اکنون با ۲۵ امتیاز در مکان هفتم گروه شمال قرار دارد.

این بازی در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار ازادگان برگزار شد.

قزوین نایب قهرمان مسابقات تکواندو کارگران کشور شد

در پایان مسابقات تکواندو قهرمانی کارگران کشور انتخابی مسابقات جهانی اسپانیا، حسین گیلک قهرمان شد و فردین سخاوت فر به نشان نقره رسید.

تیم استان هم بعد از اصفهان میزبان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

تیم شرکت شهرک‌های صنعتی البرز قهرمان مسابقات طناب کشی کارگران استان شد

در پایان مسابقات طناب کشی قهرمانی کارگران استان، تیم شهرک صنعتی البرز با پیروزی بر آتش نشانی قزوین قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد و تیم سندن ایرانیان با غلبه بر پاکنام در دیدار رده بندی عنوان سومی را کسب کرد.

این رقابت‌ها با شرکت ۱۰ تیم در سالن کارگران البرز برگزار شد.

فوتبالیست‌های استان به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند

حمیدرضا طاهرخانی فوتبالیست تاکستانی تیم سپیدرود رشت و محمد خرم الحسینی فوتبالیست الوندی تیم ماشین سازی تبریز به اردوی تیم ملی فوتبال امید دعوت شدند،این اردو از صبح روز ۲۰ بهمن در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز و تا ۲۳ بهمن ادامه خواهد یافت.

ملی پوشان خود را برای شرکت در مرحله نخست بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ آماده می‌کنند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار