مدیر عامل گفت: ۱۴۰ نیروی امدادی هلال احمر در ۲۸ منطقه استان در پی اعلام شرایط جوی نامساعد از شنبه گذشته در اماده باش هستند.

شهریاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: 86 امدادگر در قالب 31 تیم برای پوشش حوادث 48 ساعت گذشته به محل اعزام شدند.

وی افزود: در 48 ساعت گذشته در اثربارش برف و باران و بسته شدن محورها و وقوع کولاک، 4 مورد گرفتار شدن در برف و کولاک، 11 مورد حادثه جاده ای، 7 مورد سیل و آبگرفتگی و 2 مورد اتفاقات شهری رخ داد که امدادگران هلال احمر در این حوادث به 72 حادثه دیده امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: ۱۶۸ خودروی امدادی در استان آماده باش است.

شهریاری با بیان اینکه مرکز ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است اظهار کرد: هموطنان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی برای بهره مندی سریع تر از خدمات امدادی می‌توانند با این مرکز تماس بگیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: 5 مورد عملیات رهاسازی نیز توسط نیروهای هلال احمر در جاده های استان انجام شده است.

شهریاری افزود: در طبس 4 پایگاه ،1 پایگاه در بیرجند و 2 پایگاه در نهبندان و در سایر شهرستان ها هم به همین صورت پایگاه ها ی ثابت و سیار آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام/ ط آ

آماده باش 168 خودوری امدادی در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار