فردا و در سومین روز از دهه فجر، ۲ تیم خدمات رسانی درمان اضطراری در مناطق کم برخوردار کاظمیه و حاجی آباد بیرجند مستقر می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، لطیفی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: دو تیم ۲۰ نفره از استان‌های خراسان شمالی و رضوی برای خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان به بیرجند سفر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این افراد در تخصص‌های پزشک، پرستار، ماما، کارشناس تغذیه، روانشناس، کارشناس محیط، امدادگر و ... هستند، افزود: این دو تیم در قالب «تیم‌های درمان اضطراری» در دو نقطه کم برخوردار شهر بیرجند «کاظمیه و حاجی‌آباد» مستقر خواهند شد.

لطیفی ادامه داد: اعضای این دو تیم درمان اضطراری از اولین ساعات صبح تا عصر به مردم خدمات‌رسانی خواهند کرد و علاوه بر ویزیت بیماران توسط پزشکان، نسبت به توزیع داروی رایگان نیز اقدام خواهد شد.

 معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم مناطق شهر بیرجند در قالب تیم‌های درمان اضطرای برای اولین بار انجام می‌شود، پیش بینی کرد: ۴۰۰ نفر توسط اعضای تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر در دو منطقه کم‌ برخوردار شهر بیرجند ویزیت شوند.

وی همچنین از برپایی بیمارسان سریع‌الاستقرار هلال احمر خراسان جنوبی در بیرجند خبر داد و گفت: این بیمارستان یک‌شنبه (۱۴ بهمن) با هدف انجام مانور برپا خواهد شد و خدماتی از قبیل اتاق عمل،‌ اورژانس و بخش تحت نظر خواهران و برادران در آن پیش بینی شده است.

انتهای پیام / ط آ

برپایی بیمارسان سریع‌الاستقرار هلال احمر خراسان جنوبی در بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.