شهردار دوگنبدان گفت: ۴۰ پارک از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در شهر دوگنبدان ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  مسعود ظفری شهردار دوگنبدان در جشن بزرگ انقلاب در شهر دوگنبدان گفت: یک میلیون و ۳۵۰ هزار متر مربع فضای سبز پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دوگنبدان ایجاد شد.

وی بیان کرد: میزان سرانه فضای هم اکنون ۱۲ مترمربع است.

ظفری اظهار داشت: احداث بوستان‌های شهری، توسعه فضای سبز در محله‌ها و بازپیرایی بوستان‌ها نقش مهمی در افزایش سرانه فضای سبز در شهر دوگنبدان داشته است.

وی گفت: همچنین ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار متر مربع سواره رو، یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع پیاده رو، ۵۶۰ هزار متر مربع جدول و ۳۰ هزارو ۴۵۴ متر کانال پس از پیروزی انقلاب در شهر دوگنبدان ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از تهدید‌های امروز انقلاب جنگ نرم است، بیان کرد: جوانان و نوجوانان باید هوشیار باشند و فریب توطئه‌های دشمنان را نخورند.

رئیس شورای شهر دوگنبدان در این جشن با اشاره به حرکت عظیم مردمی در دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی مشارکت آحاد مردم و اقشار مختلف در پیروزی انقلاب است.

سید ناصر حسینی افزود: جشن‌ها و برنامه‌های متنوعی به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به همت هنرمندان در این شهرستان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید است و امروز برای تمام مسلمانان و سایر آزادیخواهان جهان الگو شده است.
این جشن بزرگ با تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان در مجموعه شهید بشارت برپا شد و هنرمندان مطرح کشوری 'حمید لولایی'، 'خاله شادونه'، 'مسعود روشن پژوه' و 'گرگعلی' مهمان‌های این جشن بزرگ بودند.

شهر ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/غ

افزایش سرانه فضای سبز در شهر دوگنبدان

برچسب ها: جوانان ، دهه فجر97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.