مدیرکل امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی گفت:با توجه به موقعیت و مسیر تردد زائران حرم رضوی از شهرستان بردسکن ، این شهرستان در حوزه زیارت مورد توجه استانداری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید حمید موسوی مدیرکل امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به جاذبه‌های گردشگری و اقامتگاه‌های بوم گردی که شهرستان بردسکن دارد می‌طلبد در حوزه جذب گردشگر و زائر در این شهرستان بیشتر کار شود که استانداری نیز حمایت خود را دراین حوزه اعلام می‌دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه اقامتگاه‌های بومگردی به بحث اقتصاد کمتر توجه شده است تصریح کرد: باید تدابیری اتخاذ شود که با جذب گردشگران و زائران اقامتگاه‌های بومگردی در این حوزه نیز توسعه پیدا کنند.

موسوی افزود: خوشبختانه کار‌های فرهنگی خوبی در سطح ادارات شهرستان بردسکن انجام می‌شود و بردسکن دراین حوزه عملکرد خوبی دارد.

ناصر فخر موحدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی هم که به بردسکن سفر کرده بود گفت: هر گونه اختلافات حقوقی بین دستگاه‌های اجرایی مردم می‌توانند به صورت مکتوب به این حوزه گزارش دهند تا نسبت به بررسی و رسیدگی آن اقدام شود.

 
انتهای پیام// د.ف
 

بردسکن از شهرستان های مورد توجه در استان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.