استاندار خراسان رضوی گفت:بر روی حوزه اقتصادی تمرکز می‌کنیم، زیرا امروز سیاسی‌ترین کار کشور کار اقتصادی است.

ما می‌خواهیم استان را اقتصادی اداره کنیم/امروز سیاسی‌ترین کار کشور کار اقتصادی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در حاشیه افتتاح کتابخانه مرکزی مشهد با تشکر از تمامی مسئولانی که در بهره برداری از این کتابخانه تلاش کردند گفت: باید برای مجاهدین اقتصادی راهی را فراهم کنیم که بشود الگوی اقتصاد مقاوتی را در استان پیاده سازی کرد.

وی تصریح کرد:خراسان رضوی فرصت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی دارد و می‌تواند استان نمونه کشور شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه می‌توان با فرهنگ سازی از جمله گسترش فرهنگ کتابخوانی به توسعه کشور کمک کرد، گفت: باید بتوان با تقویت این حوزه به باز خوانی اهداف انقلاب پرداخت و باید در فرهنگ سازی در حوزه‌های مختلف مانند عقلانیت سیاسی و اقتصادی برنامه ریزی کنیم.

رزم حسینی افزود: باید راهی را فراهم کنیم که بتوان با یاری جوانان و تمامی مسئولان استان الگوی اقتصادی مناسبی را در استان پیاده سازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما می‌خواهیم استان را اقتصادی اداره کنیم تصریح کرد: در استان ۹۰ درصد فعالیت‌های اقتصادی و ۱۰ درصد فعالیت‌های اقتصادی خواهیم پرداخت، زیرا امروز سیاسی‌ترین کار کشور، کار اقتصادی است.

انتهای پیام//ز.م


باید الگوی اقتصاد مقاومتی را در خراسان رضوی پیاده سازی کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار