رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: هیچ مسؤولی حق ندارد پیروزی‌های انقلاب را در کارنامه خود بنویسد ،چرا که اگر حضور مردم نبود انقلاب به بن‌بست می‌رسید.

واگذاری ۲۰۰ مسکن به محرومان و بهربرداری از ۱۲۰ طرح محرومیت زداییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار غلامحسین غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم اهدای خانه محرومان و اهدای جهیزیه و افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی مازندران در نکا با بیان اینکه ظفرمندی، اقتدار و برکت این انقلاب به دلیل حضور مردم است،گفت: این انقلاب به پشتوانه مردمی به این جایگاه رفیع و والا رسیده است و هیچ مسؤولی حق ندارد؛ پیروزی‌های انقلاب را در کارنامه خود بنویسد.

وی افزود:حضور مردم در صحنه‌های مختلف این انقلاب گامی برای اثربخشی و استحکام ارکان نظام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور  در ادامه با اشاره به اینکه چهل سالگی انقلاب اتفاقی بود که دنیا و جهان و استکبار انتظار نداشت این اتفاق بیفتد ،ادامه داد: با حضور مردم اکنون شاهد چهل سالگی پیروزی انقلاب هستیم.

وی گفت: امروز علی‌رغم همه تنگناها، مشکلات اقتصادی و مشکلات داخلی و همه دشمنی‌ها شاهد بالندگی و توسعه در کشور هستیم و بسیج برای این سازندگی با همراهی مردم جانانه وارد شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: وقتی مردم نباشند تضمینی هم بر بقای یک انقلاب نیست، امام راحل به درستی ‏تشخیص دادند که راه پیگیری تکیه بر مردم است و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم همین مسیر طی شد. ‏

وی افزود: در جنگ تا زمانی که بنی صدر بود اعتقادی به حضور مردم نداشت، می‌گفت: کشور ارتش دارد و ‏ارتش موظف به جنگ است که اگر برنده شد که شد و اگر نشد چیزی مربوط به مردم نیست. ‏

وی با بیان اینکه تفکر انقلابی امام و همراهان آنان در خط مقدم وجود رهبری و دیگر کسانی که ‏آنان را یاری می‌کردند در مقابل تفکر بنی صدر بود، گفت: وقتی بنی صدر عزل شد و عدم کفایت گرفت و فرماندهی کل قوا ‏را امام از او گرفت بلافاصله دومینوی فتوحات بزرگ در جبهه‌ها رقم خورد، عملیات سوسنگرد جزو اولین عملیات‌های بعد ‏از عزل بنی صدر بود بعد عملیات‌های دیگر تا به فتح المبین و آزادی خرمشهر رسید. ‏

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: مردم پای کار آمدند و اگر حضور مردم نبود انقلاب به بن بست می‌خورد و امروز ۴۰ سالگی ‏انقلاب را جشن گرفته ایم یک اتفاقی که دنیا نمی‌خواست رخ دهد این در حالی است قول و قرار گذاشته بودند که ۴۰ سالگی ‏انقلاب اصلا نباید اتفاق بیفتد. ‏

سردار غیب‌پرور گفت: امروز علی رغم تمام مشکلات ۴۰ سالگی انقلاب را شاهدیم چراکه مردم یک حضور مومنانه پشت سر ‏رهبری خود دارد هیچ مسئولی حق ندارد پیروزی‌های انقلاب اسلامی را در کارنامه خود بنویسد. ‏

وی افزود: امروز خط مقدم ما در سازمان بسیج معیشت مردم است، مردمی که ۴۰ سال ‏امتحان دادند و کم نگذاشتند و هرجا لازم بود آمدند.

وی گفت: امروز بعد از گذشت ۳ دهه از جنگ، شهدای خان طومان از همین شهرستان در بیش از ‏۱۰۰ کیلومتر دروتر از مرز‌های کشور با همان روحیات امثال شهیدان طوسی و بردبار درایت بچه‌ها دیده می‌شود.

بهره‌برداری از ۱۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی استان مازندران

مراسم بهره‌برداری از ۱۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی استان مازندران صبح امروز با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا آغاز شد.

برای اجرای طرح محرومیت‌زدایی استان مازندران که شامل راه روستایی، خانه عالم، مراکز بهداشت درمانی و پل که اعتباری معادل ۳۰ میلیارد تومان برای این طرح ها اختصاص داده شده است.

بهره‌برداری از ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مازندران است.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: دهه فجر ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.